تاریخ انتشار: 1396/02/17 22:13
کد خبر: 212257

خبری که لو رفت/ ستاره محبوب به دنبال جدایی از استقلال/ فقط به خاطر آینده اش!

به گفته نزدیکان روزبه چشمی، این بازیکن جدایی از استقلال را در برنامه خود آورده است.
خبری که لو رفت/ ستاره محبوب به دنبال جدایی از استقلال/ فقط به خاطر آینده اش!

روزبه چشمی را می‌توان یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان سال‌های اخیر فوتبال ایران نام برد. این بازیکن کرجی در این مدت و پس از پشت‌سر گذاشتن مصدومیتش درصدد بود تا از نیم‌فصل لیگ برتر شانزدهم به بازی‌های استقلال برگردد که با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال از سوی فیفا، این مهم برایش ممکن نشد.

 

این اتفاق آنچنان برای چشمی تلخ بود که یکی، دو روز از خانه بیرون نمی‌رفت و حتی نزدیکان او عنوان می‌کردند که از شدت ناراحتی گریه‌‌اش هم درآمده است. با این همه او از شدت علاقه‌مندی‌‌اش به استقلال قبول کرد به جای حضور قرضی در یک تیم دیگر لیگ برتری، بیرون بنشیند.

 

روزبه در این مدت با استقلال تمرین کرد اما هرازگاهی با شنیدن خبر احتمال باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به شک می‌افتاد که باز هم به ماندن در این تیم ادامه بدهد یا نه؟

 

روز گذشته در این‌باره با یکی از افراد نزدیک به روزبه حرف زدیم. این ‌فرد مطلع به خبرورزشی گفت: «تا همین جای کار روزبه به خاطر استقلال یک فصل بیرون از لیگ بوده و اگر قرار باشد باز هم با محرومیت‌های باشگاه در نقل و انتقالات بیرون بماند، از استقلال جدا خواهد شد. چشمی نمی‌تواند دو فصل از فوتبال دور باشد و آینده‌‌اش را تباه کند. چون در این صورت فوتبالش نابود می‌شود».

 

هافبک دفاعی تیم صبای قم که دو فصل پیش به استقلال پیوست، در همان سال به عنوان کاپیتان تیم امید ایران در مسابقات مقدماتی بازی‌های المپیک 2018 ریو همه‌کاره آن تیم بود تا اینکه در زمستان 1394 از ناحیه رباط صلیبی و مینیسک دچار پارگی همزمان شد. او در فروردین 1395 جراحی شد و از اواخر مهرماه سال قبل می‌توانست استقلال را همراهی کند ولی به دلیل بیرون رفتن از لیست تیم نمی‌توانست وسط مسابقات به لیست اضافه شود.

 

گفتنی است قرارداد داخلی چشمی با باشگاه استقلال تا پایان فصل آینده لیگ برتر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvprd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنگ آبی های تهران و زرد پوشان اصفهانی بر سر ستاره ازبکستانی

چشمی از بعد از گسترش برمی‌گردد