تاریخ انتشار: 1396/02/18 16:00
کد خبر: 212137

با استقلال توافق کردیم مرحله بعدی را در تاجیکستان بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ایران می‌گوید به بازیکنانش گفته تمرکزشان برای این بازی حفظ کنند.
با استقلال توافق کردیم مرحله بعدی را در تاجیکستان بازی کنیم

سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی استقلال خوزستان ایران مقابل الجزیره امارات، اظهار کرد: بازیکنان‌مان با تمام وجود و با قلب‌شان برای تیم بازی می‌کنند. ما در تمرینات‌مان از بازیکنان خواستیم روی بازی تمرکز کنند و استرس نتیجه بازی را نداشته باشند. ما بازی سختی پیش‌رو داریم.

 در تمرینات روز گذشته به بازیکنان گفته‌ام به این فکر نکنند که نتیجه بازی برای الجزیره مهم نیست و خودشان را از قبل برنده بدانند. با تیم خوبی بازی داریم که قهرمان امارات است و با توجه به اینکه سرنوشت صعود دست خودمان است با درایت بازیکنانمان سعی می‌کنیم که اول گل نخوریم و سپس حریف را به عقب بنشانیم و به گل برسیم.

حریف از نظر فنی بسیار خوب است و مهره‌های خوبی در خط حمله دارد. ضمن اینکه از بازیکنان خارجی خوبی بهره می‌برد. از طرفی هم هیچ استرسی ندارند چرا که می‌دانند نمی‌توانند به مرحله بعدی صعود کنند و به همین دلیل با آرامش خاطر بازی می‌کنند و می‌خواهند از حیثیت خودشان دفاع کنند.

 به حضور هواداران‌مان به عنوان یار دوازدهم نیاز داریم و امیدوارم که به کمک و حمایت فرزندان خودشان بیایند. بازیکنانمان با وجود تمام سختی‌ها در این فصل به عشق هواداران بازی کردند. همچنین امیدوارم مانند بازی با لخویا به این صورت نباشد که عده‌ای از تماشاگران حریف را تشویق کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که اگر در مرحله بعد به تیم الهلال بخورید قرار است با این تیم در کجا بازی کنید، گفت: با استقلال تهران به جمع‌بندی رسیده‌ایم که اگر بشود در تاجیکستان دیدار داشته باشیم و اگر هم نشود مجبوریم که عمان یا قطر را انتخاب کنیم که تیم الهلال در آنجا نیز تماشاگران بسیاری دارد.

 طیبی، ماهینی، افشین و نانگ که مصدوم بودند همگی مشکل‌شان برطرف شده است و در کنار تیم هستند. سالاروند هم دو اخطاره است و به بازی فردا نمی‌رسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mv9p8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آبی های خوزستان  به دنبال تکمیل شگفتی
اختصاصی| لیگ قهرمانان آسیا؛

 تاشکند؛ انتخاب استقلال خوزستان برای میزبانی از نماینده عربستان
تصمیم پورموسوی بعد از صحبت با منصوریان عوض شد