تاریخ انتشار: 1396/02/18 16:19
کد خبر: 212127

مربی الجزیره: کار استقلال خوزستان راحت نیست

مربی تیم الجزیره امارات معتقد است که انگیزه بازیکنانش پس از قهرمانی در لیگ امارات دو برابر شده است.​​​​​​​
 مربی الجزیره: کار استقلال خوزستان راحت نیست

پیتر هامبر در  کنفرانس خبری پیش از بازی استقلال خوزستان - الجزیره امارات، گفت: از شما خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم. کاته بیمار بود و نتوانست به نشست خبری بیاید. ما فردا علی مبخوت که یکی از بهترین‌های‌مان است، در اختیار نخواهیم داشت. درست است ما امیدی برای صعود نداریم، اما جدی خواهیم بود و بازی را ساده نخواهیم گرفت. استقلال خوزستان نیز تیم خوبی است. ما یکبار با آنها  بازی کرده‌ایم و می‌دانیم که تیم خوبی دارند، مخصوصاً مهاجم کامرونی‌شان که در نوک حمله بازی می‌کند و در دیدار رفت هم به ما گل زد.

وی افزود: البته ما بعضی از بازیکنان‌مان را نداریم، اما بازیکنان جوان فرصت خودنمایی خواهند داشت. ما می‌خواهیم یک گل بیشتر از آنها بزنیم و این برنامه ماست. وقتی شما بازیکن جوان دارید، مجبورید به او میدان بدهید. ما با ذهنیت یک بازی آبرومندانه و سربلندانه به ایران آمدیم.

مربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به قهرمانی این تیم در لیگ امارات، خاطرنشان کرد:‌ با جامی که در لیگ امارات گرفتیم، انگیزه‌مان دو برابر شد. بازیکنان تیم ما از لحاظ روحی وضعیت خوبی دارند و استقلال خوزستان فردا مقابل ما بازی سختی خواهد داشت.

هامبر در مورد میهمان‌نوازی ایرانی‌ها، گفت: برای بار دوم است که به ایران می‌آیم. مردم ایران میهمان‌نواز هستند که به خاطر محبت‌شان از آنها تشکر می‌کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nr5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های بازیکنان استقلال خوزستان پس از پیروزی مقابل الجزیره + فیلم

آبی های خوزستان  به دنبال تکمیل شگفتی
اختصاصی| لیگ قهرمانان آسیا؛