تاریخ انتشار: 1396/02/18 22:53
کد خبر: 212026

امیری: مثل مُشت هستیم و حاشیه‌ها ما را خراب نمی‌کند/ پرسپولیس از گروه مرگ صعود کرد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مانند مُشت هستیم و حاشیه‌ها نمی‌تواند ما را خراب کند. با قدرت پیش می‌رویم تا قهرمانی آسیا را کسب کنیم.
امیری: مثل مُشت هستیم و حاشیه‌ها ما را خراب نمی‌کند/ پرسپولیس از گروه مرگ صعود کرد

وحید امیری پس از پیروزی 4 بر 2 تیمش مقابل تیم فوتبال الوحده امارات اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و هر دو تیم تا دقیقه 90 شانس صعود داشتند. خدا را شکر که مزد زحمات خود را گرفتیم چون مزد زحمات ما فقط قهرمانی در لیگ برتر نبود بلکه صعود هم جزو آن بود. امیدوارم به هدف خود برسیم. مانند مُشت هستیم و حاشیه‌ها نمی‌تواند ما را خراب کند. با قدرت پیش می‌رویم تا قهرمانی آسیا.

وی با بیان اینکه پرسپولیس امروز بازی خوبی به نمایش گذاشت، تاکید کرد: خدا را شکر می‌کنم این بازی را بردیم. خوشحالی بیشتر من به خاطر نام ایران بود. تلاش می‌کنیم حرف‌های زیادی در مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم چون خیلی وقت است که یک تیم ایرانی نتوانسته است به مراحل بالاتر صعود کند. امیدوارم به خواسته خود برسیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در این باره که با نفت تهران هم به جمع 8 تیم برتر آسیا رسیده بود، تصریح کرد: نفت هوادار نداشت اما انسجام داشت. پرسپولیس هم هوادار دارد و هم انسجام. ما می‌توانیم تا مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالا برویم.

امیری در این خصوص که صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس می‌تواند سالی رویایی برای او باشد، عنوان کرد: با دو مربی خیلی خوب کار می‌کنم. کی‌روش که در جهان زبانزد است و برانکو هم وضعیت مشخصی دارد. امیدوارم این دو اتفاق رخ دهد.

وی در مورد طلب خود از باشگاه نفت تهران، با بیان اینکه نمی‌داند در این خصوص چه بگوید،‌ خاطرنشان کرد: بالاترین مرجعی که باید به این گلایه‌ها رسیدگی کند، فدراسیون فوتبال است که کاری انجام نمی‌دهد. یک سال بی‌اجر و مزد کار کردیم. ما هم خانواده داریم و باید مالیات پرداخت کنیم. اداره مالیات قبول نمی‌کند که بگویی پولی نداده‌اند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل لخویا خاطرنشان کرد: بازی خیلی سختی پیش رو داریم. پرسپولیس از گروهی صعود کرد که همه می‌گفتند گروه مرگ است. بازی رفت ما در خانه خواهد بود که امیدوارم با کسب نتیجه‌ای خوب، به مرحله بعد بازی‌ها صعود کنیم.

امیری در این باره که گفته می‌شود بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس به حساب آنها واریز شده، اظهار داشت: از این خبر اطلاعی ندارم. تا الان که پولی نگرفته‌ایم اما امیدوارم بخشی از مطالبات ما پرداخت شود.

وی در مورد جذب بازیکنان نامداری مانند گادوین منشا و اشاره به هم‌پست بودن این بازیکن با امیری گفت: پست اصلی من هافبک چپ است و کاری با سایر بازیکنان ندارم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mkd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیری نباشد پرسپولیس ضرر می‌کند!

شش تایی نه؛ منظور هادی نوروزی بود
با عدد نشان دادن پرسپولسی ها؛