تاریخ انتشار: 1395/05/17 10:37
کد خبر: 269440

نافرمانی ستاره یونایتد از دستور مورینیو

ستاره بلژیکی منچستر یونایتد حاضر نشد دستور مورینیو برای تمرین کردن با تیم دوم را قبول کند تا در آستانه جدایی از شیاطین سرخ قرار گیرد
نافرمانی ستاره یونایتد از دستور مورینیو

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، عدنان یانوزای از بازیکنانی است که آینده درخشانی برای او پیش بینی می شود اما به نظر می رسد که این بازیکن جایی در یونایتد ندارد و باید این تیم را ترک کند.

روزنامه دیلی میرر انگلیس نوشت که ستاره بلژیکی جوان شیاطین سرخ از دستور ژوزه مورینیو برای تمرین کردن با تیم دوم یونایتد سر باز زده و آن را توهینی به خود دانسته است. این روزنامه نوشت: مورینیو به یانوزای گفته بود تا رسیدن به شرایط آرمانی، با تیم دوم تمرین کند اما این بازیکن جوان نه تنها دستور مورینیو را اجرا نکرد بلکه آن را توهینی به خود دانست. به نظر می رسد این بازیکن نمی‌تواند با مورینیو کار کند و باید منتظر جدایی‌اش از شیاطین سرخ باشیم.

یانوزای تنها بازیکنی نیست که مورینیو دستور داد تا با تیم دوم تمرین کند. این مربی پرتغالی چنین برخوردی را هم با باستین شواین اشتایگر داشت اما کاپیتان سابق ژرمن‌ها برخلاف یانوزای حاضر شد با تیم دوم تمرین کند.

این ستاره بلژیکی منچستریونایتد برای نخستین بار در دوران الکس فرگوسن در ترکیب منچستریونایتد به میدان رفت. دوران دیوید مویس بهترین روزهای حضور یانوزای در لیگ جزیره بود اما با جدایی مویس و آمدن لوییس فان خال، شرایط برای این بازیکن بلژیکی بدتر شد. او به صورت قرضی به بوروسیا دورتموند رفت اما نتوانست در این تیم عملکرد خوبی از خود نشان دهد. او ژانویه گذشته به یونایتد برگشت و اکنون هم مورینیو به او اعتقادی ندارد.

دیوید مویس،‌ سرمربی جدید ساندرلند علاقه زیادی به یانوزای دارد و این احتمال وجود دارد این بازیکن راهی ساندرلند شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjezo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی مورینیو به شیوه خود بارسلونا و بایرن مونیخ را به سخره می گیرد!