تاریخ انتشار: 1396/02/20 19:19
کد خبر: 211608

العین رحمتی را صدرنشین می کند؟

دروازه بان استقلال با دریافت سه گل در دیدارهای دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان صدر جدول بهترین کلین شیت کننده ها را از دست داد.
 العین رحمتی را صدرنشین می کند؟

دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای مهدی رحمتی با دو کلین شیت در دیدار برابر التعاون و لوکوموتیو در دور رفت به پایان رسید تا دروازه بان و کاپیتان استقلال تعداد کلین شیت های خود در لیگ قهرمانان آسیا را به عدد 17 برساند. مهدی رحمتی که پیش از پایان مرحله ی گروهی و در دور رفت به همراه چنگ ژنگ از نظر ثبت کلین شیت در صدر قرار داشت، در دور برگشت نتوانست به تعداد کلین شیت های خود اضافه کند تا حالا بعد از دروازه بان چینی که با 18 کلین شیت صدرنشین است در رده ی دوم قرار بگیرد.

وا یونگ شین دروازه بان سوآن سامسونگ کره جنوبی که مجوز حضور در مرحله ی حذفی مسابقات را به دست نیاورد، به همراه رحمتی با 17 کلین شیت در رتبه ی دوم قرار دارد اما با توجه به حذف نماینده ی کره رقیب جدی رحمتی محسوب نمی شود.

سونگ یونگ جونگ از کره جنوبی که دروازه بان اول کاوازاکی ژاپن محسوب می شود به همراه ایگور نستروف دروازه بان لوکوموتیو با 16 کلین شیت در رده ی سوم قرار دارند اما دروازه بان ژاپنی با توجه به ادامه ی حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا این شانس را دارد تا به کلین شیت های خود بیافزاید.

به این ترتیب چنگ ژنگ، مهدی رحمتی و سونگ یونگ جونگ در مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای افزایش کلین شیت های خود رقابت نزدیکی را انجام خواهند داد. مهدی رحمتی این شانس را دارد تا با ثبت دو کلین شیت ضمن ایفای نقش در مسیر صعود استقلال، در این جدول دوباره به صدر بازگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3enwxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 تعویض اجباری جابر به دلیل مصدومیت