تاریخ انتشار: 1396/02/20 23:23
کد خبر: 211571

استقلال بهتر است بازیکن خارجی نگیرد! / منصوریان نباید بی خودی خود را درگیر این موضوع کند

فدراسیون فوتبال به درستی پای حرفش ایستاده و اجازه نمی‌دهد تیم‌های بدهکار سراغ بازیکنان جدید خارجی بروند. دیروز اطلاعیه صریحی از سوی فدراسیون فوتبال منتشر شد که در آن به موضوع ممنوعیت تیم‌های بدهکار از جذب بازیکنان خارجی جدید اشاره شده بود.این اطلاعیه درست در زمانی منتشر شد که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با منشا قرارداد منعقد کرده است. فدراسیونی‌ها با این اقدام سعی در روشن کردن باشگاه پرسپولیس براقدام خلاف قانونش داشتند تا در نقل و انتقالات فصل جدید متضرر نشوند.

 

 اینکه پرسپولیسی‌ها ماجرای محرومیت از سوی فدراسیون فوتبال را جدی نمی‌گیرند قطعا به خودشان ارتباط دارد اما در این میان باشگاه استقلال نباید همان کاری که باشگاه پرسپولیس کرد را تکرار کند. محرومیت تیم‌هایی که در فیفا پرونده دارند قطعی است و هیات رییسه فدراسیون فوتبال مصوبه را به امضا رسانده و قطع به یقین تا زمانی که باشگاه‌های بدهکار تمام پرونده‌های انضباطی خود در فیفا را حل نکنند نمی‌توانند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرند. شواهد کاملا نشان می‌دهد که برخلاف گذشته هیچ مماشاتی در کار نیست و فدراسیون فوتبال بدون در نظر گرفتن جایگاه باشگاه پرسپولیس در میان هواداران و علاقه‌ای که این باشگاه برای جذب منشا دارد، اقدام به محرومیت آنها کرده است. 

 

در روزهای گذشته مسوولان باشگاه استقلال بارها درباره اینکه می‌خواهند دوباره جباروف را به خدمت بگیرند، اظهارات بسیاری مطرح شد. ظاهرا در باشگاه استقلال عزمی برای بازگرداندن این بازیکن وجود دارد که بسیار عجیب است. استقلالی‌ها هم شاید ظاهرا نمی‌دانند که جباروف بازیکن جدید محسوب می‌شود و اگر در راه جذب این بازیکن اقدام کنند قطعا فدراسیون فوتبال مانع از ثبت قرارداد این بازیکن خواهد شد. در عین حال صحبت از جذب ماشاریپوف بازیکن شماره 99 تیم لکوموتیو ازبکستان هم می‌شود. بازیکنی که در لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال هم به میدان رفته و ظاهرا چشم منصوریان این بازیکن را گرفته است. با توجه به قوانینی که وضع شده باشگاه استقلال قطعا از جذب این بازیکن هم محروم است و تا روشن شدن پرونده‌های قطوری که در فیفا دارد نمی‌تواند به سراغ بازیکنان خارجی برود.

 

نتیجه اینکه باشگاه استقلال باید با حواس جمع درباره نقل و انتقالات عمل کند و از اقدام‌های ریسکی و پر خطر دوری جوید. اصرار به جذب جباروف و بازیکنی که در تیم لکوموتیو بازی می‌کند برای استقلال روندی فرسایشی و پرمخاطره را به دنبال خواهد داشت و ذهن مدیران این باشگاه را بی‌جهت درگیر خواهد کرد. در این میان منصوریان هم به جای اصرارهای بیهوده باید لیستی از بازیکنان داخلی را تنظیم کند که قابلیت بازی در ترکیب فصل آینده استقلال را داشته باشند و دور بازیکنان خارجی را خط بکشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zajjz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از بمب جدید نقل‌وانتقالاتی