تاریخ انتشار: 1396/02/21 13:19
کد خبر: 211496

سرمربی پرسپولیس و یک خریدی که دیگر لازم نیست!

 دست خالی برانکو روی نیمکت پرسپولیس، این فصل بزرگترین مشکل تیم او بود. مشکلی که نتوانست جلوی قهرمانی یا صعود آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد اما حسابی سرخ‌های پایتخت را به دردسر انداخت.
سرمربی پرسپولیس و یک خریدی که دیگر لازم نیست!

شاید بیشترین دردسر، مربوط به بازی‌هایی می‌شد که آن‌ها کمال کامیابی‌نیا را نداشتند و به راحتی از حریفان‌شان گل خوردند. دلیل بحرانی نشدن اوضاع پرسپولیس با وجود کمبود بازیکن، داشتن بازیکنانی بود که قابلیت بازی در چند پست را دارند. هدفی که برانکو، در خریدهای فصل آینده هم دنبال می‌کند.

 

شجاع خلیل‌زاده، رسما پرسپولیسی شده و قرارداد سعد ناطق هم در روزهای آینده نهایی می‌شود. دو مدافع میانی، که جای گولچ و پلیانسکی ناموفق را می‌گیرند و هر دو توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را هم دارند. با این دو خرید، مشکل کمبود بازیکن پرسپولیس در پست مدافع میانی برطرف می‌شود و پرسپولیس نیازی به خرید هافبک دفاعی هم نخواهد داشت. در نبود کامیابی‌نیا، یکی از این دو بازیکن می‌تواند به پست هافبک دفاعی برود.

 

با این شرایط، حضور فرشید باقری در پرسپولیس تقریبا منتفی است و او فصل آینده در جایی غیر از دو تیم سرخابی پایتخت فوتبالش را ادامه می‌دهد. برانکو هم که در لیست بزرگسالانش جای خالی زیادی ندارد، حداقل در یکی از خریدهایش صرفه جویی کرده و برای فصل بعد یک خرید کمتر انجام می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45k7do

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافعی که ثابت کرد حق با برانکوست