تاریخ انتشار: 1396/02/21 15:52
کد خبر: 211463

انتقاد تند اینفانتینو از رسانه ها؛ درباره فیفا سیاه نمایی می شود

رییس فیفا حمله تندی به رسانه ها و منتقدان این سازمان کرده است.
انتقاد تند اینفانتینو از رسانه ها؛ درباره فیفا سیاه نمایی می شود

جیانی اینفانتینو در جلسه امروز کنگره فیفا با انتقاد از سیاه نمایی رسانه ها درباره فیفا عنوان کرد این روزها اخبار کذب زیادی درباره این فعالیت های این سازمان منتشر می شود.

اینفانتینو در حالی این صحبت های را بر زبان آورده که اخراج غیرمنتظره رییس و چند عضو کمیته اخلاق فیفا در جلسه روز سه شنبه شورای فیفا با انتقاد شدید این افراد و رسانه ها مواجه شد.

اینفانتینو به نقل از گاردین در این جلسه به اعضای کنگره فیفا گفت:

    ما به حمایت رسانه ها و اعضای کنگره برای بهبود وجهه فیفا نیاز داریم. یک مرد به تنهایی نمی تواند همه کارها را انجام دهد. ما یک تیم هستیم. متاسفانه حقیقت همیشه آن چیزی که مردم باور می کنند نیست. اخبار کذب و حقایق جایگزین لغاتی هستند که تا مدتی پیش وجود نداشتند. اخبار کذب زیادی درباره فیفا منتشر می شود. سیاه نمایی درباره فیفا به یک ورزش ملی به خصوص در چند کشور خاص تبدیل شده است.

    درک می کنم چرا رسانه ها این کار را می کنند اما فیفا تغییر کرده است. این فیفای جدید است. ما با حقایق صحبت می کنیم. حقایق و اعمال بلندتر از لغات صحبت می کنند. طبیعی است در سازمانی به بزرگی فیفا قبل از گرفتن تصمیمی بحث و جدل صورت گیرد. چیزی که اهمیت دارد اجرای تصمیم گرفته شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovlzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سهمیه بندی جام جهانی۲۰۲۶دردستور کار فیفا