تاریخ انتشار: 1396/02/24 23:08
کد خبر: 210736

مورینیو: اولویت دادن به لیگ اروپا قمار نیست؛ بازی‌های لیگ برتر را نمی‌خواهیم

ژوزه مورینیو معتقد است تیمش چاره‌ای جز اولویت دادن به لیگ اروپا نداشته است.
مورینیو: اولویت دادن به لیگ اروپا قمار نیست؛ بازی‌های لیگ برتر را نمی‌خواهیم

پس از شکست شیاطین سرخ مقابل تاتنهام، ژوزه مورینیو پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

 

حفاظت از بازیکنان

در یک طرف بازی تیمی با همه بازیکنانش سرشار از انگیزه بردن آخرین بازی خانگی و در طرف دیگر تیمی نصفه و نیمه که سعی داشت بدون بازیکنانش و با تعدادی از بازیکنان در پستی غیراصلی در ترکیبش تعادل ایجاد کند. ما به دنبال حفاظت از برخی بازیکنان و البته فرصت دادن به برخی دیگر بودیم. پس از گل دوم با تعویض‌ها برخی بازیکنان به پست اصلی برگشتند که باعث شد بهتر شویم و می‌توانستیم حتی به تساوی برسیم. دو گل بد دریافت کردیم که در آن تمرکز نداشتیم.

 

در مورد اولویت لیگ اروپا و انتخاب بازیکنان

اولویت بخشیدن به لیگ اروپا برخلاف نظر برخی‌ها ریسک نبوده است. هیچ تیمی نمی‌تواند با ۱۵ بازیکن دو تورنمنت مهم را پشت سر بگذارد. درحال حاضر بازی‌های لیگ برتر، بازی‌هاییست که دوست نداریم در آن حضور داشته باشیم.

 

در مورد دریافت گل زودهنگام در هر دو نیمه

دو گل بد از روی ضربات ایستگاهی دریافت کردیم. هرگز دوست ندارم روی ضربات ایستگاهی گل بخوریم ولی خوشحالم برخی بازیکنان مثل اسمالینگ، جونز، ماتا و رونی که به حضور در زمین نیاز داشتند به این فرصت دست پیدا کردند و البته به برخی از بازیکنان نیز استراحت دادیم.

 

در مورد عدم حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ

ناراحت نیستم چون باید تصمیمی می‌گرفتیم. ما مجبور شدیم اولویت خود را روی لیگ اروپا بگذاریم. به خاطر مصدومیت یانگ، شاو، روخو، زلاتان و فوسو منساه دیگر نمی‌توانم به بازیکنان استراحت بدهم. وقتی ۱۴-۱۵ بازیکن دارید نمی‌توانید این کار را بکنید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxoek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش‌بازی چلسی- منچستریونایتد/ مچ‌اندازی با خاطرات