تاریخ انتشار: 1395/05/17 17:17
کد خبر: 269339

بزرگترترین معمای این روزهای پرسپولیس

آنتونی گولچ اولین خرید خارجی این فصل پرسپولیس بود که خیلی زود به تمرینات این تیم اضافه شد اما هنوز یک دقیقه هم در ترکیب این بازی نکرده و روی نمیکت هم جایی نداشته است.
بزرگترترین معمای این روزهای پرسپولیس

گولچ استرالیایی با امید پر کردن جای خالی مایکل اومانیا و لوکا ماریچ در مرکز خط دفاعی پرسپولیس با قرارداد ۲۵۰ هزار دلاری به جمع سرخپوشان پیوست، این در شرایطی است که ۱۰۰ هزار دلار هم هزینه دریافت رضایتنامه این بازیکن شد.

پس از انجام انتقال اما برانکو از وضعیت گولچ هرگز رضایت نداشته و در هیچ کدام از مسابقات تدارکاتی پیش از  آغاز فصل به او بازی نداد.

با شروع لیگ برتر گولچ حتی در فهرست ۱۸ نفره هم قرار نگرفته است تا این شائبه تقویت شود که پرسپولیسی ها به دنبال این هستند قرارداد او را فسخ کنند و نام یک بازیکن دیگر را در فهرست جایگزینش کنند چرا که در صورت قرار گرفتن نام این بازیکن در فهرست ۱۸ نفره دیگر با فسخ قرارداد فهرست بازیکنان خالی نمی شود. این در حالی است که پلی یانسکی و پریموف دو بازیکن اوکراینی که چند هفته بعد از گولچ به پرسپولیس پیوستند و تمرینات آماده سازی را هم کامل پشت سر نگذاشته اند در فهرست قرار می گیرند و حتی دقایقی به عنوان بازیکن جانشین وارد بازی شده اند.

همه این ها در حالی است که طی روزهای گذشته مبلغ پیش قراداد این بازیکن هم با حضور در باشگاه به وی پرداخت شده تا معادله حضور یا جدایی او از پرسپولیس پیچیده تر از قبل شود. سرنوشت گولچ و ماندن یا رفتن او از پرسپولیس بزرگترین معمای این روزهای سرخپوشان شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogdjd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتماد به برانکو/ سرنوشت متفاوت پرسپولیس