تاریخ انتشار: 1395/05/17 17:55
کد خبر: 269316

روشن: در استقلال کسی به منصوریان کمک نمی کند/ ملاک انتخاب افتخاری ؟

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به نتایج ضعیف این تیم در سه هفته ابتدایی گفت: متأسفانه علیرضا منصوریان در استقلال تنهاست و دلم برای او می‌سوزد.
روشن: در استقلال کسی به منصوریان کمک نمی کند/  ملاک انتخاب افتخاری ؟

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شروع ضعیف استقلال در لیگ برتر گفت: من بازی‌های این تیم را نمی‌بینم تا حرفی نزنم! همه می‌دانند وقتی ثبات مدیریت نبوده و خیلی چیزها سر جای خودش قرار نداشته باشد، تیم دچار مشکل می‌شود. استقلال کمیته فنی ندارد و علیرضا منصوریان هم قبل از شروع لیگ قول‌هایی داد که توقعات را بالا برد. حالا منصوریان تنهاست و اگر باشگاه به معنای واقعی کمیته فنی داشت، اعضای این کمیته می‌توانستند به منصوریان کمک کنند تا او احساس تنهایی نکند. حالا واقعاً چه کسی می‌خواهد در استقلال به این مربی کمک کند؟

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: متأسفانه منصوریان تنهاست و نمی‌دانم افرادی مثل پورحیدری و جباری چگونه می‌توانند با او صحبت کنند. من هم دوست دارم با علیرضا صحبت کنم، ولی با چه عنوانی باید این کار را انجام بدهم؟ اگر به منصوریان کمک نکنیم قطعاً وضعیت تیم بدتر می‌شود. یادم می‌آید قبل از شروع فصل که استقلال با امیدهایش بازی کرد به پورحیدری گفتم که وضع استقلال خراب است. بازیکنی که به این تیم می‌آید واقعاً باید در حد استقلال باشد. من معتقدم حتی ستاره یک تیم درجه دو هم نمی‌تواند به استقلال کمک کند. استقلال بازیکن درجه یک می‌خواهد.

روشن در واکنش انتقادهای صورت گرفته از خریدهای جدید استقلال اظهار داشت: باور کنید من بازیکنان جدید استقلال را نمی‌شناسم و البته قصد توهین به آنها را ندارم. اگر تیم به معنای واقعی یک آکادمی درست داشت، استقلال مجبور نبود از شرق و غرب بازیکن بیاورد. من امیدوارم این تیم در آینده نتایج بهتری بگیرد و هوادارانش را خوشحال کند. در سه سال اخیر بارها گفتم که استقلال مربی خارجی بزرگ می‌خواهد تا امثال منصوریان در کنار آنها کار کنند، ولی هیچ‌کس گوش نکرد.

وی همچنین در مورد انتخاب رضا افتخاری به‌عنوان سرپرست باشگاه استقلال گفت:‌ افتخاری چند سال به‌عنوان دبیر فدراسیون فوتبال و مسئول کمیته فوتسال فعالیت کرده است. به‌عقیده من وزارت ورزش باید بگوید که ملاک انتخاب ایشان چه بود و بر چه اساس و معیاری به‌عنوان سرپرست استقلال انتخاب شده است. بعد از اینکه معیارهای انتخاب ایشان مشخص شود، بهتر می‌توان در این مورد نظر داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjena

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مقایسه تیم برانکو با استقلال