تاریخ انتشار: 1395/05/17 17:59
کد خبر: 269315

نگاهی به سوابق سرپرست جدید باشگاه استقلال

سرپرست جدید باشگاه استقلال کارنامه جالبی در مدیریت ورزش و فوتبال دارد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،پس از آن که رضا حسنی‌خو از سرپرستی و مدیرعاملی باشگاه استقلال کناره‌گیری کرد، رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به‌عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد.

افتخاری در سال 1374 وارد دایره مدیریت فوتبال شد و سمت‌های مختلفی را از آن خود کرد. او در سال‌های 1374 تا 1375 دبیرکل فدراسیونی بود که ریاستش را داریوش مصطفوی ‌بر عهده داشت.

همچنین سرپرست جدید باشگاه استقلال در زمان مدیریت محسن صفایی فراهانی در فدراسیون فوتبال با عنوان سرپرست تیم ملی به فعالیتش ادامه داد و همراه تیم ملی پرستاره‌مان به جام جهانی 1998 فرانسه رفت. 

وی در سال‌های 1385 تا 1386 نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و به‌صورت همزمان رئیس سازمان لیگ برتر بود. در آن دوران کیومرث هاشمی رئیس فدراسیون فوتبال بود.

افتخاری در سال‌های 1388 تا 1390 مدیرکل تربیت‌بدنی استان تهران بود و به‌صورت هم‌زمان به‌عنوان عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به فعالیت می‌پرداخت.

او در حال حاضر به‌عنوان رئیس کمیته فوتسال و سرپرست سازمان لیگ فوتسال مشغول فعالیت است و از این به بعد باید باشگاه استقلال را نیز سرپرستی کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogdrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یادداشت روز/استقلال مثل پرسپولیس پارسال با یک تفاوت بزرگ