تاریخ انتشار: 1396/02/26 17:14
کد خبر: 210409

سرخابی ها و پیشنهادات خارجی

سرخابی ها و پیشنهادات خارجی

سوپرلیگ ترکیه و چین، معدن اصلی شایعات درباره بازیکنان ایرانی است. شایعاتی که بیشتر آن‌ها، غیر واقعی و حتی غیر منطقی هستند. مثل پیشنهاد باشگاه چینی به کاوه رضایی برای جانشینی فابیانو، که در نهایت پاتو جانشین او شد. یا پیشنهاد بشیکتاش قهرمان لیگ ترکیه به بیرانوند، در شرایطی که دروازه‌بان فعلی آن‌ها قرارداد طولانی مدت با باشگاه دارد. در این بین، پیشنهاد فنرباغچه به بیرانوند، اوضاع دیگری دارد. باشگاهی که پیشنهاد رسمی به باشگاه پرسپولیس فرستاده و شرایط خوبی هم برای حضور شماره یک تیم ملی در این تیم هست.

 

ولکان دمیرل، دروازه‌بان اصلی و کاپیتان فنرباغچه است. دروازه‌بانی که در پایان فصل، قراردادش تمام می‌شود و احتمال خداحافظی او از فوتبال با 35 سال سن هم وجود دارد. دمیرل در این فصل، عملکرد چندان خوبی هم نداشته و در مقطعی بخاطر مصدومیت، فابیانو برزیلی جای او را گرفت. در این شرایط، بیرانوند با حضور در این تیم هم شانس پوشیدن شماره یک را دارد و هم می‌تواند در یکی از قطب فوتبال ترکیه بازی کند.

 

بیرانوند این فصل 24 ساله شده و شاید، پیشنهاد فنرباغچه آخرین فرصت او برای انتقال به یک تیم بزرگ اروپایی و بازی کردن در آن باشد. فنرباغچه فصل بعد در لیگ اروپا به میدان می‌رود و بیرانوند فرصت بازی کنار ستاره‌هایی مثل فن‌پرسی، اسکرتل و فن‌درویل را خواهد داشت. به شرطی که مدیران پرسپولیس، سد راه او نشوند و بیرانوند هم بتواند با کوتاه آمدن از انتظارات مالی توقع باشگاه را برآورده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gv9wd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم ترکیه ای خواهان بیرانوند مشخص شد

بشیکتاش و پیشنهاد به بیرانوند
بیرانوند خوب است اما این پیشنهاد بعید است؛