تاریخ انتشار: 1395/05/17 18:43
کد خبر: 269295

تساوی آلکمار و هیرنفین در حضور لژیونرهای ایرانی

دربی ایرانی ها در آغاز فصل جدید لیگ برتر هلند به یک جدال جذاب و پرگل تبدیل شد بدون این که برنده ای داشته باشد.
تساوی آلکمار و هیرنفین در حضور لژیونرهای ایرانی

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، تیم های آلکمار و هیرنوین در حالی مقابل هم صف آرایی کردند که جهانبخش و قوچان نژاد دو ملی پوی ایرانی خود را در ترکیب اصلی به میدان فرستاده بودند.

برخلاف انتظارات این هیرنوین آبی پوش بود که روی فرارهای تند و تیز گوچی موقعیت های گلزنی زیادی خلق کرد و بازی را در دست گرفت اما بر خلاف جریان بازی میزبان روی یکی از فرارهای دیدنی جهانبخش توانست به گل اول بازی برسد تا نام جهانبخش در جدول پاسورهای هلند ثبت شود. تنها چند دقیقه بعد از این گل هیرنوین بازی را به تساوی کشید و توسط زوج دانمارکی قوچان نژاد به گل رسید تا نیمه اول این جدال دیدنی با تساوی به پایان برسد.

نیمه دوم با برتری کامل آلکمار آغاز شد و روی همین برتری یاران جهانبخش توانستند با یک ضربه پنالتی به گل دوم برسند و بعد از این گل هم چندین موقعیت را از دست بدهند. هیرنوین هم نیم نگاهی به ضد حملات داشت و روی همین تاکتیک توانست در حالی که 10 نفره شده بود در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشد تا با نتیجه ای ارزشمند فصل جدید را آغاز کند. جهانبخش 90 دقیقه بازی کرد و یک پاس گل داد و قوچان نژاد هم 76 دقیقه در دربی ایرانی ها به میدان رفت و چندین موقعیت گلزنی را در نیمه نخست از دست داد تا این جدال برنده ای نداشته باشد.

 

 

 

 

 

دقایق حساس:

 

دقیقه2: رضا قوچان نژاد در اولین حمله جدی آلکمار با ضربه دیدنی خود دروازه میزبان را تهدید  کرد که دروازه بان آلکمار توپ را در آغوش کشید.

 

دقیقه 7: اولین خطر جدی آلکمار را جهانبخش رقم زد. سانتر شماره 7 AZ با ضربه سر رون ولار توام شد اما توپ با فاصله اندک به بیرون رفت.

 

 

دقیقه 11: روی یک همکاری جالب میان گوچی و زینلی در محوطه جریمه آلکمار، زینلی فرصت خوبی را برای گلزنی از دست داد.

 

دقیقه 12: وگهورست مهاجم نوک آلکمار روی پاس جهانبخش در محوطه جریمه با مدافع هیرنوین برخورد و سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

 

 

دقیقه 18: رضا قوچان نژاد همچنان خطرناک ترین مهره تهاجمی هیرنوین نشان می دهد. این بار فرار دیدنی این مهاجم و نفوذ او به محوطه جریمه آلکمار را مدافع میزبان دفع کرد.

 

دقیقه 28: باز هم توپ خوبی به گوچی رسید و این بازیکن شانس خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه مهاجم ایرانی را دروازه بان آلکمار به سختی دفع کرد.

 

دقیقه30: بهترین بخت گلزنی آلکمار در این دقیقه به دست آمد اما ون اوورم آن را از دست داد.

 

دقیقه 32: فرار دیدنی علیرضا جهانبخش از جناح راست و نفوذ این بازیکن به محوطه جریمه با پاس زمینی به هنریکسن رسید تا این بازیکن زننده اولین گل تیمش باشد.

 

 

دقیقه 40: زینلی مهاجم دانمارکی روی پاس اسلاگور موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

 

 

دقیقه 51: گل دوم آلکمار از روی نقطه پنالتی توسط ونگهورست به ثمررسید.

 

 

دقیقه54: درگیری بازیکنان دو تیم در میانه میدان می رفت بازی را به جنجال بکشد اما داور با اخطار به دو بازیکن به ماجرا فیصله داد.

 

دقیقه 69: علیرضا جهانبخش فاصله چندانی با گلزنی نداشت اما شوت این بازیکن را مولدر دروازه بان هیرنوین دفع کرد.

 

دقیقه 71: آلکمار که در نیمه دوم تیم برتر زمین بود می رفت به گل سوم برسد اما ووگهورست فرصت ایده آلی را از دست داد.

 

دقیقه 72: هیرنوین بازیکن تازه وارد خود را به دلیل خطای شدید از زمین اخراج شده دید تا 10 نفره بازی را ادامه دهد.

 

دقیقه 76: رضا قوچان نژاد در این دقیقه زمین بازی را ترک وجای خود را به هنک ورمن داد.

 

دقیقه 82: هیرنوین برخلاف روند بازی روی یک ضد حمله توسط شارزس به گل تساوی رسید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6z8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقابل یاران جهانبخش و قوچان‌نژاد
هفته نخست لیگ هلند؛