تاریخ انتشار: 1395/05/17 19:05
اختصاصی/
کد خبر: 269284

تساوی فولاد یزد مقابل خیبر/ تقسیم امتیازات در کویر یزد

دو تیم فولاد یزد و خیبر خرم آباد در هفته ی اول لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند.
تساوی فولاد یزد مقابل خیبر/ تقسیم امتیازات در کویر یزد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، در این دیدار که در از ساعت 17:30 در ورزشگاه شهید نصیری یزد آغاز شد، دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

با گزارش این بازی همراه فرتاک ورزشی باشید:

ترکیب دو تیم:

فولاد یزد: ایمان نخودساز، علی بیک زاویه، مهران درویش، مهران مرادعلی، وحید ارمی ،سید رضا طلبه، سبد محمد حسینی، نعمت بخشی، وحید جمالی، محمود شبان و سید جواد شفیعی پور(سرمربی: حمید آسیانپور)

خیبر خرم آباد: محمد صادق نادرپور، فرزاد بهاری، محسن طرهانی، میثم جهانگیری، امیر منصوریان، فرشاد امامی، مسعود ستاری، یاسر درویشی،  مصطفی علیخانی، حسین بهاروند و شهاب دارایی(سرمربی: علی نیکبخت)

کوبل داوری: موعود بنیادی‌فر - براتعلی مولوی - محمدرضا طالبی - عقیل جهانبازی

گزارش بازی:

دو تیم بازی را در نیمه ی اول به طور منظم آغاز کردند و همین امر سبب شد تا بازی بانشاطی را از هر دو تیم نظاره گر باشیم. طولی نکشید که فرار مصطفی علیخانی از تله ی آفساید فولاد یزد به گل اول بازی انجامید و خرم آبادی ها در دقیقه 17 از حریف خود پیشی گرفتند.

بازی درگیرانه ی دو تیم ادامه داشت تا جایی که روی تکل خشن مسعود ستاری روی پای بازیکن فولاد یزد، موعود بنیادی فر داور مسابقه اولین کارت زرد مسابقه را نسبت بازیکنان خیبر خرم آباد کرد.

بازی در اواخر نیمه ی اول روند رو به مساعدی داشت و خیبری ها نیز در زد حمله ای که داشتند توسط فرشاد امامی موقعیت خطرناکی را روی دروازه ی یزدی ها تدارک دیدند که شوت میانه ی زمین امامی با بدشانسی به تیرک دروازه اثابت کرد تا اولین تیر دروازه لیگ یک به نام او ثبت شود.

با شروع نیمه ی دوم، شاگردان حمید آسیانپور بازی را تهاجمی آغاز کردند و مزد تلاششان را نیز در دقیقه ی 60 مسابقه گرفتند. جایی که مدافعین خیبر خرم آباد روی اشتباهی که صورت دادند، به یزدی ها پنالتی دادند و علی بیک زاویه نیز دروازه ی نادرپور را به راحتی باز کرد.

در ادامه نیز تلاش های بازیکنان دو تیم بی ثمر بود و دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی 1-1 رضایت دادند.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lb96r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب خیبر خرم آباد مقابل فولاد یزد
اختصاصی/