تاریخ انتشار: 1395/05/17 22:27
کد خبر: 269252

نظرمحمدی: همیشه پولدارها برنده بازی نمی شوند/ با تمامی قدرت بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت : بازیکنان ما در دیدار مقابل بادران تهران از جان مایه گذاشتند .
نظرمحمدی: همیشه پولدارها برنده بازی نمی شوند/ با تمامی قدرت بازی کردیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، علی نظر محمدی شامگاه یکشنبه در پایان دیدار تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و بادران تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : خوشبختانه بازیکنان تیم سپیدرود بسیار خوب ظاهر شدند و تمام تلاش خود را در زمین بازی به کار بستند .

وی اظهار کرد : البته دیدار تیمهای سپیدرود رشت و بادران تهران یک جدال نابرابری بود چون یک طرف تیم بادران قرار داشت که بسیار متمول است و طرف دیگر سپیدرود قرار داشت که تیمی با امکانات کم و بودجه ناچیز است .

وی ادامه داد : تیم فوتبال بادران توانسته به خوبی خود را برای لیگ دسته اول تجهیز کند و با خدمت گرفتن کادر فنی بسبار خوب و خرید بازیکنان موثر و همچنین برپایی اردوهای آمادگی مناسب ، پا به رقابتهای لیگ دسته اول گذاشت اما با این وجود بازیکنان سپیدرود رشت پرتوان ظاهر شدند و توانستند برابر این تیم به برتری دست یابند .

وی بیان کرد : البته از نوع بازی تیم خود رضایت ندارم چون با توجه به اینکه فرصت چندانی نداشتیم ، بازیکنان آن هماهنگی لازم را نداشتند اما به طور حتم در دیدارهای آینده ، بهتر ظاهر خواهیم شد .

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با تقدیر از حضور طرفداران این تیم گفت : طرفداران و تماشاگران تیم فوتبال سپیدرود رشت در این پیروزی نقش مهم و بسزایی داشتند و می توان گفت که در این پیروزی ، با بازیکنان تیم سپیدرود رشت به طور مساوی سهیم بودند و امیدوارم که در دیدارهای آتی نیز همین گونه ما را حمایت کنند .

تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و بادران تهران عصر روز یکشنبه در هفته اول از رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود هفت هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد .

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند ./ایرنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lm8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت مسجدسلیمان-ایرانجوان بوشهر/دیداری حساس در گرمای جنوب