تاریخ انتشار: 1396/03/01 12:11
کد خبر: 209291

ترکیب احتمالی استقلال برابر العین امارات

پیش از جدال حساس امروز استقلال تهران برابر العین امارات نگاهی به ترکیب احتمالی این تیم خواهیم داشت.
ترکیب احتمالی استقلال برابر العین امارات

استقلال تهران در دور رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف العین اماراتی می‌رود که به عنوان صدرنشین گروه C مرحله گروهی به مرحله حذفی راه پیدا کرده و برابر استقلال صف آرایی خواهد کرد.

 

علیرضا منصوریان در این دیدار در ترکیب ثابتش چند تغییر خواهد داشت. امید نورافکن و امید ابراهیمی غایبان این دیدار هستند و همین موضوع باعث می‌شود تا منصوریان در میانه میدان دو تغییر اساسی داشته باشد. جابر انصاری، وریا غفوری و میلاد زکی پور که مصدوم بودند زیر نظر پزشکان این تیم روند بهبودی خود را پشت سر گذاشتند و احتمالا در این دیدار هم حضور خواهند داشت.

 

در بازی امروز سید مهدی رحمتی مانند تمامی دیدارهای استقلال درون دروازه حضور دارد و او که در چند بازی اخیر در لیگ قهرمانان موفق به ثبت کلین شیت نشده است می‌تواند در ورزشگاه آزادی با بسته نگاه داشتن دروازه استقلال 19 کلین شیت خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان را به ثبت برساند و رکوردی جدید به نام خود ثبت کند.

 

منصوریان در این دیدار زوج برزیلی را در قلب دفاع روانه میدان خواهد کرد؛ زوجی که نمایش‌هایشان در آسیا مانع از زهردارد نشان دادن خط حمله حریفان شده است و عملکرد نسبتا خوبی داشته‌اند. وریا غفوری چند روزی است که به همراه سایر بازیکنان به انجام تمرینات مشغول است اما به نظر می‌رسد منصوریان در این پست ریسک نکرده و خسرو حیدری را به جای او روانه میدان کند تا مصدومیت او که در این فصل مشکلات زیادی را برای او به همراه داشته، دوباره تکرار نشود. میلاد زکی پور جوان هم که در خط چپ دفاعی جای خود را تعیین کرده خط دفاعی این تیم در این دیدار را تکمیل می‌کند.

 

در خط میانی این ترکیب که به صورت 1 ــ 3 ــ 2 ــ 4 است، با غیبت نورافکن و ابراهیمی منصوریان از گزینه‌های روی نیمکت انتخاب خواهد کرد. فرشید باقری که در این فصل اکثرا به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده یکی از گزینه‌های ثابت در پست هافبک دفاعی است. هرایر مگویان و سید مجید حسینی دو بازیکن دیگری هیتند که سابقه حضور در این پست را دارند و منصوریان در این بازی حسینی را در کنار فرشید باقری در ترکیب برای پست هافبک دفاعی جای خواهد داد.

 

سه بازیکن پشت مهاجم در این دیدار به احتمال یعقوب کریمی، فرشید اسماعیلی و بهنام برزای خواهند بود. یعقوب کریمی با نفوذ از سمت چپ نشان داده ارسال‌های آبی‌ها در غیاب خسرو حیدری از این جناح به روی دروازه حریف ارسال می‌شود. فرشید اسماعیلی در این بازی پلی میکر است و نقش اصلی در تغذیه مهاجم این تیم خواهد داشت. بهنام برزای هم به عنوان هافبک راست در پست اصلی خسرو حیدری جای دارد.

 

کاوه رضایی تک مهاجم منصوریان در این بازی است بهترین پاسور استقلال در لیگ برتر و بهترین گلزن آبی‌ها در این دوره لیگ قهرمانان امید اصلی منصوریان در گلزنی این دیدار است تا آنها با برتری پر گل در ورزشگاه آزادی با حمایت هوادارانشان بتوانند امید بیشتری برای صعود داشته باشند و در دیدار برگشت پیکاری آسان‌تر.

 

در این بین احتمال حضور جابر انصاری که در دیدارهای اخیر استقلال در گلزنی موفق ظاهر شده است وجود دارد و او نیز می‌تواند نقشه‌های منصوریان در این دیدار برای نیمه دوم بازی را اجرا کند.

 

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال با آرایش 1 ــ 3 ــ 2 ــ 4 در این دیدار به شرح زیر است:

سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی پور، فرشید باقری، سید مجید حسینی، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی، یعقوب کریمی و کاوه رضایی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6zgn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن موردنظر پرسپولیسی ها: شرایطم را بپذیرند، استقلالی می شوم