تاریخ انتشار: 1396/03/02 16:28
جیمز میلنر :
کد خبر: 208988

هیچ بازیکنی به خاطر لیگ قهرمانان به لیورپول نیاید

با راهیابی لیورپول به پلی آف لیگ قهرمانان، به نظر می رسد که قرمزها برای جذب بازیکنان سرشناس حالا دست بالا را داشته باشند.
هیچ بازیکنی به خاطر لیگ قهرمانان به لیورپول نیاید

 لیورپول موفق شد امسال با حضور در رده چهارم جدول رده‌بندی، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. آنها در حال‌ حاضر این فرصت را دارند تا با جذب بازیکنان جدید، خودشان را برای فصل آینده تقویت کنند.

جیمز میلنر درباره جذب بازیکنان جدید از طرف باشگاه لیورپول برای فصل آینده گفت‌:« این بی‌احترامی به باشگاه است که اگر شما بگویید فقط به خاطر حضور در لیگ قهرمانان اروپا به اینجا می‌آیید. لیورپول تیمی است که تاریخی بسیار غنی دارد و بازیکنی که قصد دارد به این باشگاه بیاید، باید این مساله را به خوبی درک کند. شاید یکی از دلایل لیگ قهرمانان اروپا باشد ولی نباید بازیکنی عنوان کند فقط به خاطر لیگ قهرمانان اروپا پیراهن لیورپول را خواهد پوشید.»

او در ادامه‌ صحبت‌هایش گفت‌:« فصل گذشته نزدیک به کسب جام بودیم ولی متاسفانه در دیدار نهایی برابر سویا شکست خوردیم و نتوانستیم قهرمان شویم. باید ثابت کنیم که پیشرفت کردیم. در فصل جدید باید بتوانیم به عنوان قهرمانی برسیم و نباید درجا بزنیم. بازیکنان جدیدی که می‌خواهند به باشگاه ‌اضافه شوند، می‌توانند کیفیت تیم را بالا ببرند. مدعی کسب جام در فصل آینده هستیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pv9jl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: لیورپول برابر بزرگان فوق العاده است