تاریخ انتشار: 1396/03/03 13:39
کد خبر: 208811

نتیجه زنده تا دقیقه 75/ ایران 2 - زامبیا 4

یم فوتبال جوانان ایران در جام جهانی فوتبال جوانان به مصاف زامبیا رفته که این بازی در نیمه دوم در جریان است.
نتیجه زنده تا دقیقه 75/ ایران 2 - زامبیا 4
تیم فوتبال جوانان ایران در مرحله گروهی جام جهانی فوتبال جوانان از ساعت 12:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه جام جهانی ججو کره جنوبی به مصاف زامبیا رفته است.
 
شاگردان امیرحسین پیروانی بازی را خوب شروع کردند و در همان 5 دقیقه ابتدایی دو موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند.
 
اشتباه فاحش دروازه‌بان زامبیا باعث شد رضا شکاری توپ را بگیرد. مهاجم شماره 10 ایران با یک دریبل زیبا، مدافع روبروی خود را جا گذاشت و با یک ضربه پای چپ در موقعیت تک‌به‌تک، گل اول بازی را به ثمر رساند.
 
بعد از گل ایران، تب بازی فروکش کرد و زامبیا هم معدود موقعیت‌هایی داشت که البته نتیجه‌ای در بر نداشت. در دقیقه 23 ساکالا ضربه سر خطرناکی را روانه دروازه ایران کرد که از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
مهران درخشان‌مهر در دقیقه 28 برای زدن ضربه سر با «نیوندو» و میرزازاد به هوا بلند شد که برخورد شدیدی با مدافع حریف داشت و مصدومیت او بازی را برای دقایقی متوقف کرد. شدت مصدومیت درخشان‌مهر به حدی بود که مداوا کنار زمین ادامه داشت.
 
در دقایق تلف شده نیمه اول، ضربه سر زیبای «ساکالا» به تیرک عمودی دروازه ایران برخورد کرد و شاگردان امیرحسین پیروانی توانستند برنده به رختکن بروند.
 
ملی‌پوشان ایران در دقایق ابتدایی نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شدند. امید نورافکن، کاپیتان ایران در محوطه جریمه حریف سرنگون شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد. رضا شکاری در دقیقه 49 پشت ضربه ایستاد و توپ را خلاف جهت دروازه‌بان زامبیا به گل دوم خودش و تیمش تبدیل کرد.
 
«ساکالا» کاپیتان شماره 5 زامبیا در دقیقه 50 از داور مسابقه کارت زرد گرفت و اولین اخطار این بازی را به نام خود ثبت کرد. 
 
 
در دقیقه 54 اشتباه آقاسی در دفع توپ با ضربه سر، باعث شد توپ در سمت چپ محوطه جریمه به «ساکالا» برسد. مهاجم شماره 10 زامبیا پس از یک سرِ توپ، ضربه زمینی خود را به گوشه دروازه ایران فرستاد و یکی از گل‌ها را جبران کرد. «اموِپو» در دقیقه 59 و تنها 5 دقیقه بعد از گل اول زامبیا روی یک کار ترکیبی زیبا و پاس پشت پا، ضربه‌ای زمینی از پشت محوطه جریمه زد که به گل تساوی تیمش تبدیل شد.
 
ساکالا، ستاره شماره 10 زامبیا حرکت تکنیکی زیبایی را از سمت چپ انجام داد و توپ را روی دروازه فرستاد. میرزازاده توپ را در دو مرحله دفع کرد اما «باندا» موفق شد توپ برگشتی را به گل سوم تیمش تبدیل کند.
 
در دقیقه 71 «داکا» با شوتی از راه دور گل چهارم زامبیا را به ثمر رساند و این بار هم کاری از دست نیما میرزازاد، دروازه‌بان ایران برنیامد. 
 
 
ترکیب ایران:
 
نیما میرزازاد، علی شهسواری، مهران درخشان‌مهر، نیما طاهری، محمد سلطانی‌مهر (68-عارف غلامی)، محمد مهدی مهدی‌خانی، رضا شکاری، رضا جعفری (72-مهدی قائدی)، ابوالفضل رزاق‌پور، امید نورافکن و عارف آقاسی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvo58

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آشنایی با ورزشگاه های محل برگزاری جام جهانی جوانان ۲۰۱۷ کره جنوبی؛ زیبا، مدرن و مجهز