تاریخ انتشار: 1395/05/18 14:23
کد خبر: 269137

یاغی پرسپولیسی عوض شد!

مهاجم تیم ماشین سازی اعلام کرد تیمش در این فصل می تواندبا نتایج خوبی جواب محبت هواداران را بدهد.

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،پیام صادقیان  درباره تساوی ماشین سازی مقابل صبای قم، اشتباهات داوری در دو هفته گذشته، عملکرد خوب خودش، تغییر رفتار در مسابقات و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

باید صبا را می بردیم

بازی خیلی خوبی مقابل صبای قم انجام دادیم. موقعیت های پرتعدادی در این مسابقه داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. خودم یک تک به تک گل نکردم و چند پاس هم به سایر بازیکنان دادم که آنها نزدند. در کل حقمان این بود که پیروز از زمین خارج شویم اما متاسفانه به هدفمان نرسیدیم.

 

گل درست مان را آفساید گرفتند

ما مانند بازی گذشته مقابل گسترش فولاد در این مسابقه هم یک گل در لحظات پایانی زدیم که داور آفساید گرفت. وقتی توپ را برای ادسون ارسال کردم، هرگز فکر نمی کردم آفساید بگیرد و کسانی که صحنه را دیدند هم می گفتند آفساید نبوده و گل ما به اشتباه مردود اعلام شده است. واقعا این مساله ظلم به ماشین سازی است. به هر حال 4 امتیاز از ما گرفته شده و نمی دانم چه بگویم.

 

خوشحالم مثمرثمر بودم

خداراشکر می کنم که در 3 بازی گذشته برای ماشین سازی مثمرثمر بودم و توانستم کادرفنی را از خودم راضی نگه دارم. آن روزهایی که می درخشیدم، چشم خوردم و مشکلاتی برایم ایجاد شد اما تصمیمم برای بازگشت خوب جدی بود و می بینید که در این 3 بازی هرچه در توان داشتم، برای موفقیت ماشین سازی گذاشتم.

 

همه می گویند پیام عوض شدی

من حتی یک کارت زرد هم در این بازی ها نگرفتم و حتی داوران بعد از پایان بازی ها اذعان داشتند که پیام عوض شده است. خیلی ها به من تبریک می گویند. همه می گویند پیام تغییر کردی و باید این راه را ادامه دهی. قصدم این است همینطور بدون حاشیه راهم را سپری کنم تا بتوانم دوباره همان بازیکنی شوم که همه انتظار دارند.

 

تشکر از هواداران ماشین سازی

دست تک تک هواداران ماشین سازی را می بوسم.آنها همیشه حامی تیم هستند. دیروز در قم هم ما را تنها نگذاشتند و حمایت خوبی انجام دادند. امیدوارم بتوانیم دراین فصل با بازی ها ونتایج خوبی جواب محبت هایشان را بدهیم.

 

به قولم به خطیبی وفادارم

رسول خطیبی در ورزش و مردم اعلام کرد اگر پیام صادقیان را احیا کنم، انگار قهرمان شدم. از او ممنونم. آقا رسول همیشه نسبت به من لطف دارد. من به خطیبی قول داده ام که تغییر کنم و بدون حاشیه فوتبالم را بازی کنم. می بینید که تا الان به قولم عمل کردم و از این به بعد هم به این قول وفادار خواهم ماند. امیدوارم خدا هم کمکم کند تا بتوانیم به روزهای خوب گذشته برگردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdax8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 با پرسپولیس شناخته شدم/ پرسپولیس تیم بسیار خوبی است