تاریخ انتشار: 1395/05/18 14:26
کد خبر: 269135

جانشین منصوریان در استقلال چه کسی خواهد شد؟

یکی از افرادی که نمی توان نقش او را در تحولات استقلال نادیده و کمرنگ دانست، در تماس با مدیربرنامه های سرمربی کروات وضعیت وی را جویا شد.
جانشین منصوریان در استقلال چه کسی خواهد شد؟

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،عملکرد استقلال در سه هفته اول لیگ برتر اصلا خوب نبوده و این موضوعی نیست که قابل کتمان باشد. کسب تنها یک امتیاز در سه بازی نخست لیگ برتر و حضور استقلال در رتبه ما قبل آخر جدول رده بندی این مسابقات، نگرانی هایی را برای مدیران استقلال ایجاد کرده که مبادا این عدم نتیجه گیری ها، منجر تثبیت جایگاه استقلال در رتبه های پایینی جدول رده بندی شود.

 

از ما نشنیده بگیرید اما این نگرانی ها باعث شده تا یکی از افرادی که نمی توان نقش او را در تحولات استقلال نادیده و کمرنگ دانست، در تماس با دراگان اسکوچیچ یا مدیربرنامه های او از وضعیت وی جویا شده. به نظر نمی رسد که این تماس، آماده باشی برای حضور این مربی  کروات در استقلال نباشد.

 

اسکوچیچ که سابقه کار کردن در دو تیم ملوان فولاد را دارد، در ابتدای فصل هم یکی از کاندیداهای جدی حضور روی نیمکت استقلال بود و حتی گفته می شد که تضمین لازم را هم از استقلالی ها گرفته بود که حاضر به فسخ با تیم فولاد شد.

 

حال هیچ بعید نیست اگر استقلال در مقابل پیکان هم قادر به کسب پیروزی نباشد، مدیران استقلال خیلی جدی تر به تغییرات روی نیمکت خود فکر کنند و در فاصله تعطیلات بین هفته چهارم تا پنجم، روی نیمکت تیم شان انقلاب ایجاد کنند.

 

منصوریان اگر می خواهد کارش در استقلال تداوم داشته باشد، باید حتما بتواند پیکان را شکست دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ka8md

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکذیب خبر بسته شدن حساب باشگاه استقلال