تاریخ انتشار: 1395/05/18 15:42
کد خبر: 269114

از منصوریان می‌خواهم با کنعانی‌زادگان برخورد کند تا برای بقیه درس عبرت شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان باید با این بازیکن قاطعانه برخورد کند تا شاهد تکرار چنین صحبت‌هایی نباشیم.
از منصوریان می‌خواهم با کنعانی‌زادگان برخورد کند تا برای بقیه درس عبرت شود

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، بهتاش فریبا درباره عملکرد استقلال در سه هفته نخست لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: به طور کلی هفته‌های اول لیگ خیلی خوب نبود، اما رفته رفته در حال بهتر شدن است. متأسفانه وقتی لیگ تازه جا‌ می‌افتد مسابقات به دلیل اردوی تیم ملی یک ماه تعطیل می‌شود. صرف‌نظر از نتایج، عملکرد استقلال در هفته اول خیلی بد بود، اما درهفته دوم بهتر شد و مقابل صنعت نفت‌آبادان نیز بازی خوبی ارائه کرد.

 

وی با اشاره به شکست 2 بر یک استقلال مقابل صنعت نفت، افزود: در بازی با صنعت نفت، سرعت بازی خوب و سریع بود، اما نفتی‌ها تیم جوان و دونده‌ای داشتند و باهوش بازی کردند. این تیم تعویض‌های خوبی انجام داد و در نهایت هم موفق به کسب سه امتیاز شد.

 

پشکسوت تیم استقلال در ادامه با اشاره به اینکه در خط دفاع آبی‌ها بیشتر از اینکه نفرات مشکل داشته باشند ساختار دفاعی مشکل دارد، خاطرنشان کرد: بیشتر مشکل دفاعی استقلال این است که خط هافبک این تیم، به خصوص هافبک دفاعی‌ها در کار دفاعی شرکت نمی‌کنند. فصل قبل روزبه چشمی این منطقه را پوشش می‌داد، اما در این چند بازی امید ابراهیمی و فرشید باقری آن نقطه زمین را رها کرده و تیم‌ها با آنالیزی که انجام می‌دهند، از آن ناحیه به استقلال ضربه می‌زنند.

 

فریبا در واکنش به اظهارت محمدحسین کنعانی‌زادگان که عنوان کرد شکست استقلال مقابل نفت آبادان به دلیل کم‌تجربگی کادر فنی بود و واکنش‌های زیادی هم به دنبال داشت، گفت: این بازیکنان به دلیل آنکه در تیم‌های کوچک‌تر از استقلال بازی کرده‌اند، درباره هر موضوعی اظهار نظر می‌کنند. آنها تجربه نداشته و نمی‌دانند نباید در استقلال و پرسپولیس از این صحبت‌ها به زبان بیاورند. اگر منصوریان با کنعانی‌زادگان برخورد نکند، کوتاهی کرده است، چون امکان دارد عدم برخورد با او باعث شود شاهد تکرار این اتفاق باشیم. از منصوریان می‌خواهم خیلی قاطعانه با این موضوع برخورد کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3neb6r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جانشین منصوریان در استقلال چه کسی خواهد شد؟