تاریخ انتشار: 1395/05/18 17:32
کد خبر: 269097

حلالم کنید! بازگشتم را منتفی کردند

کاپیتان پیشین سپاهان عنوان کرد: موضوع بازگشت من به سپاهان از نظر باشگاه منتفی است
حلالم کنید! بازگشتم را منتفی کردند

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، امروز مدیربرنامه های هادی عقیلی براساس قرار قبلی با مدیرعامل باشگاه سپاهان راهی محل این باشگاه شد اما اصغر باقریان در محل حضور نداشت. به دنبال این اتفاق هادی عقیلی نامه ای را در اختیار کاپ قرار داد که می خوانید.

هواداران عزیز سپاهان سلام

ضمن آرزوی موفقیت و بهروزی برای سپاهان عزیز به اطلاع شما عزیزان می رسانم پیرو نامه روز ششم مرداد به باشگاه سپاهان برای تعیین زمان جلسه با مسوولان باشگاه جهت عقد قرارداد سفید تا روز گذشته پاسخی دریافت نکرده بودم. روز گذشته وکیلم با مدیرعامل باشگاه تماس گرفت و گفت برای عقد قرارداد به اصفهان می رود. طرفین برای برگزاری نشستی در ساعت 10 صبح امروز هماهنگی های لازم را انجام دادند و مدیر برنامه هایم در وقت مقرر راهی باشگاه سپاهان شد. متاسفانه در آن زمان و ساعاتی پس از آن مدیرعامل باشگاه در محل حضور نداشت و جز این تلفن همراه وی هم خاموش بود. در آن زمان تنها آقای طاهری عضو محترم هیات مدیره باشگاه در محل حضور داشت که البته ایشان مسولیتی برای عقد قرارداد ندارد.

هواداران عزیز سپاهان

از علاقه و توجه من پس از 10 سال به این باشگاه مردمی و پرافتخار باخبرید اما از طریق کاپ، می خواهم موضوعی را با شما در میان بگذارم. آن اینکه خوشحالم امروز به جلسه نرفتم چون با این شرایط حضورم توهینی به یک عضو کوچک از باشگاه سپاهان محسوب می شد.

سرمربی تیم در هفته های گذشته بارها گفته که هادی عقیلی به باشگاه مراجعه نکرده و امروز که قرار بود نشستی برگزار شود تا قرارداد صفر بنویسیم چنین رفتاری صورت گرفت. فکر نمی کنم امضای قرارداد سفید پروسه ای این چنین طولانی از لحاظ زمانی نیاز داشته باشد و چنین اتفاقاتی فقط یک بحث را تبیین می کند و آن اینکه آنها که باید موضوع را درک می کنند که چرا چنین شد.

هواداران عزیز سپاهان

من به عنوان عضو کوچک سپاهان همواره آرزوی آرامش تیم را دارم اما فکر می کنم شخصا من هم به آرامش نیاز دارم و درحالی که جلسه امروز پس از مدت ها کش و قوس و این همه توهین و بدقولی  چنین سرنوشتی پیدا کرده لاجرم به این نتیجه می رسم که بازگشت من به سپاهان عزیز از جانب باشگاه منتفی است و در واقع منتفی کرده اند. برای این باشگاه پرافتخار درآوردگاهای پیش رو آرزوی توفیق دارم و از هواداران می خواهم حلالم کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gro9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گزارش زنده؛ سپاهان 2 – استقلال خوزستان 0