تاریخ انتشار: 1395/05/18 17:58
کد خبر: 269093

گزارش روز | نوسان ابتدای فصل منصوریان و پایانی خوش

نتایج ضعیف استقلال در شروع لیگ‌برتر خیلی‌ها را یاد استقلال امیر قلعه‌نویی در لیگ هشتم انداخته است، جایی که استقلال با نتایج ضعیفی که در 5 هفته اول گرفت تا رتبه شانزدهم جدول رده‌بندی پایین آمد اما در نهایت این تیم از بازی هفته ششم برابر استقلال اهواز با یک برد 6 گله اوج گرفت و در نهایت در روز پایانی در مشهد و با پیروزی برابر پیام این شهر موفق شد جشن قهرمانی را برپا کند. در آن سال هم استقلال مثل تیم علیرضا منصوریان در این فصل با تغییرات زیادی روبه‌رو شد و همین موضوع باعث شده که خیلی‌ها فکر کنند داستان امیر قلعه‌نویی برای منصوریان هم تکرار می‌شود.
گزارش روز | نوسان ابتدای فصل منصوریان و پایانی خوش

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،اما نگاهی به نتایج علیرضا منصوریان در سال‌های گذشته نشان می‌‌دهد که او این فصل در استقلال راه خودش را می‌رود نه استقلال امیر قلعه‌نویی. نفت‌تهران در دو سال حضور منصوریان همیشه اول فصل را با نتایج پرنوسان آغاز کرد اما در نهایت فصل را با موفقیت به پایان برد و به همین دلیل هم است که می‌توان به شرایط این فصل استقلال کاملا امیدوار بود.
سال گذشته علیرضا منصوریان از مجموع 5 بازی اول خود در لیگ پانزدهم تنها 3 امتیاز کسب کرد اما بعد از گذشت چند هفته این تیم متحول شده و پرستاره شرایط خوب خود را پیدا کرد و با وجود مشکلات مالی عدیده توانست به رتبه پنجم جدول رده‌بندی برسد.
حالا هم منصوریان درگیر یک چالش بزرگ است و آن هم جمع کردن یک تیم پرستاره و هماهنگ کردن آنهاست. بدون تردید منصوریان در سال‌های گذشته نشان داده است که هرچه از بازی‌ها می‌گذرد شرایط تیمش بهتر می‌شود و بنابراین می‌توان امیدوار بود که او در تعطیلات یک ماهه لیگ استقلالی متحول شده را روانه بازی‌ها کند.
هرچند استقلال در هفته ششم لیگ‌برتر باید با پرسپولیس پرقدرت بازی کند و این کار سرمربی جوان آبی‌ها را سخت می‌کند اما می‌توان انتظار داشت که در پایان تعطیلات یک ماهه لیگ استقلالی متحول شده که منصوریان قول آن را به هوادارانش داده بود را شاهد باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrnkl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جانشین منصوریان در استقلال چه کسی خواهد شد؟