تاریخ انتشار: 1395/05/18 19:06
اختصاصی/
کد خبر: 269064

فریم به فریم با خونه به خونه/ تیمی بی نظم اما باتجربه!

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در بازی مقابل استقلال اهواز به خوبی نشان داد که باتجربه است و با تجربه ی بازیکنان خود بود که توانست استقلال اهواز را شکست دهد.
فریم به فریم با خونه به خونه/ تیمی بی نظم اما باتجربه!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، خونه به خونه که در بازی مقابل استقلال اهواز از پیرمردهای خود استفاده کرد و سعید صادقی و حامد زمانی از بازیکنان جوان تر تیم محسوب می شدند، با استفاده از تجربه ی بازیکنان بزرگ خود و همچنین کمی خوش شانسی مقابل اهوازی ها به برتری رسیدند.

مرزبان که هدف اصلی اش در این بازی حفظ توپ و ارسال از جناحین بود، عباس محمدرضایی و مهدی خیری را در گوشه های کناری خود قرار داد و از روح الله باقری در پست پشت فوروارد که تخصصش نیز همان مکان است قرار داد. حملات خوبی نیز یاران علیرضا مرزبان در نیمه ی دوم داشتند اما آنچه مسلم بود، خراب کردن دو موقعیت صد در صد گلزنی این تیم توسط روح الله باقری بود.

باقری که فصل گذشته در هفته های پایانی نتوانست در ترکیب خونه به خونه درخششی داشته باشد، فصل جدید را نیز با ناکامی آغاز کرد و باتوجه به نیمکت پرقدرت خونه به خونه، شاید هفته های آتی بازی را از روی نیمکت آغاز کند.

خونه به خونه در این دیدار خوش شانس نیز بود و دو شوت بازیکنان استقلال اهواز به تیرک محسن فروزان اثابت کرد و همین امر زنگ خطر را برای مرزبان روشن کرد. مرزبان سیستم تیم خود را به از 4-2-3-1 به 4-4-2 تغییر داد و همین امر سبب پیروزی تیمش شد.

تعویض طلایی مرزبان جواب داد و حمید کاظمی که در نیمه ی دوم به بازی آمده بود، تنها گل تیمش را به ثمر رساند. تیم بی نظم خونه به خونه گرچه سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کرد، اما رقیبان گردن کلفت تر بیشتری در لیگ یک دارد و شاید با این سبک بازی، به نتیجه ی دلخواه که صعود به لیگ برتر است دست پیدا نکنند.

گرچه اسقلال اهواز این بازی را باخت، اما باید به شاگردان حمیدرضا فرزانه بخاطر بازی خوبشان تقدیر کرد و با این روند بازی، روزهای خوبی در انتظار تیم استقلال اهواز می باشد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjebr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرزبان: حداقل باید 20 بازی را برنده شویم که این اولین آنها بود
اختصاصی