تاریخ انتشار: 1395/05/18 19:24
کد خبر: 269057

سلفی گرانقیمت های پرسپولیس/عکس

کادرفنی کروات پرسپولیس بابت پیروزی در تبریز و صعود به صدر جدول اینگونه جشن گرفتند.
سلفی گرانقیمت های پرسپولیس/عکس

به گزارش فرتاک ورزشی، ایگور پانادیچ، برانکو ایوانکوویچ، سرتن چوک و مارکو، اعضای کادرفنی پرسپولیس نقش ویژه ای در عملکرد سرخپوشان دارند و در ادامه روند رو به رشد فصل گذشته توانستند در هفته سوم لیگ شانزدهم به صدر جدول دست یابند. آنها بعد از پیروزی بر گسترش فولاد در تبریز اینگونه جشن پیروزی کروات ها را در استادیوم بنیان دیزل برگزار کردند و امیدوارند روند موفقیت آمیز تیم را ادامه دهند.

 

گرانترین کادرفنی در بین تیم های لیگ برتری که البته با عملکرد خود روی مبلغ شان مهر تایید گذاشته اند هر کدام به نحوی توانستند دانش خود را در خدمت پرسپولیس قرار دهند. برانکو ایوانکوویچ که اکنون سرتن چوک را به عنوان یکی از مربیان مطرح لیگ کرواسی در اختیار دارد در کنار مارکو که تمام بازیکنان این تیم از نظر بدنی به او کار او اعتقاد دارند و ایگور پانادیچ که این روزها به همراه علیرضا بیرانوند به آرامش رسیده و دومین بازی در سه با اخیر را بدون دریافت گل به پایان رسانده است.

مربی کروات دروازه بانان پرسپولیس که البته تعصب خاصی به این تیم دارد در برابر گسترش فولاد با توجه به اعتراض به تصمیمات داوری از نیمکت اخراج شد و قاب گوشی او نیز در این صحنه جالب توجه به نظر می رسد.

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6jk5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دلایل برانکو برای نخواستن رضاییان