تاریخ انتشار: 1395/05/18 19:34
کد خبر: 269056

مانچینی: برای اینتر آرزوی موفقیت می کنم

روبرتو مانچینی می گوید احساس بدی به سران اینتر بعد از جدایی از این تیم ندارد و برای آنها در فصل جدید آرزوی موفقیت می‌کند
مانچینی: برای اینتر آرزوی موفقیت می کنم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، در پی گمانه‌زنی‌های به وجود آمده در مورد فسخ قرارداد روبرتو مانچینی با باشگاه اینتر، سایت رسمی نرآتزوری سرانجام فسخ قرارداد این مربی را به صورت رسمی اعلام کرد.  

روبرتو مانچینی بعد از جدایی از اینتر گفت:‌ امروز کار من با اینتر به پایان رسید و با توافق دوجانبه ای که داشتیم از این تیم جدا شدیم.  می خواهم از هواداران تشکر کنم، آنها همیشه از ما حمایت کردند و به تیم وفادار بودند. همینطور بازیکنان، که در این ۲۰ ماه برای موفقیت تیم هر کاری کردند. هیچ ناراحتی از سران اینتر ندارم و این جدایی به صورت توافق دو طرفه بود و برای این تیم در شروع فصل جدید فوتبال ایتالیا آرزوی موفقیت می کنم.

اینتر در حالی مربی خود را قبل از شروع لیگ ایتالیا از دست می دهد که زمان زیادی تا شروع لیگ ایتالیا نمانده است و این تیم به زودی باید برای حضور در این رقابت ها اماده شود. اینتری ها با هدایت مانچو در بازی های پیش فصل عملکرد چندان خوبی نداشتند و در بازی آخر برابر تاتنهام با نتیجه ۶ بر یک شکست بدی را متحمل شدند. هر چند آنها نسبت به رقیب همشهری خودشان در فصل نقل و انتقالات بد عمل نکرده است. با این حال به نظر می‌رسد مانچینی به دلیل سیاست های توهیر مالک اندوزیایی این تیم از هدایت تیم خود کنار رفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezeg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مانچینی در روسیه،کاپلو به اینتر می رود