تاریخ انتشار: 1395/05/18 19:39
کد خبر: 269054

اختصاصی/ مهابادی چوب اشتباهات دروازه بانش را خورد/ ملوان خوش شانس اما بابرنامه

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در روزی که خوب بود، با اشتباهات دروزاه بانش مغلوب ملوانان شد.
اختصاصی/ مهابادی چوب اشتباهات دروازه بانش را خورد/ ملوان خوش شانس اما بابرنامه

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، شاگردان داوود مهابادی در روزی که بخوبی روی دروازه ی ملوانان موقعیت خلق کردند، بازی را 3-2 و با اختلاف اندک باختند.

بازی در نیمه ی اول کاملا در اختیار اراکی ها بود و در دقایق ابتدایی چندین موقعیت خوب گلزنی را روی دروازه ی نیما میرزازاد دروازه بان ملوان صورت دادند، اما بی ثمر بود.

درحالی که بازی روند متوسطی را دنبال می کرد، سانتر بی هدف شاهین ثاقبی روی سر مدافع آلومینوم اراک فرود آمد و این مدافع نیز به اشتباه توپ را درحال روانه کردن به کرنر بود که رسول حسینی دروازه بان آلومینیوم اراک شاهکار خود را به نمایش گذاشت و سبب شد تا توپ به کرنر نرود و توپ سرگردان، با ضربه ی مهاجم ملوان به گل تبدیل شود.

اراکی ها که در شوک به ثمر رسیدن گل ملوان به سرمی بردند، در نیمه ی دوم آشفته شدند و ضربه ی ایستگاهی حسین قنبری بازیکن ملوان، به زیبایی در تور دروازه ی آلومینیوم اراک نشست و در این گل نیز حسینی دروازه بان آلومینیوم مقصر بود.

اراکی ها در کش و قوس محوطه ی جریمه ی ملوان در عین خوش شانسی و با تصمیم درست داور، صاحب ضربه ی پنالتی شدند و ضربه ی حسین احمدلو به تور دروازه ی ملوان نشست تا بازی 2-1 شود.

اوج هنرنمایی رسول حسینی زمانی بود که در تک به تک با مهاجم ملوان، طوری به سمت توپ حرکت کرد که انگار در محلات درحال فوتبال بازی کردن است و گل سوم ملوان، آب پاکی بود روی دستان داوود مهابادی و شاگردانش.

ملوانان اما بابرنامه ریزی درست و منظم در این دیدار ظاهر شدند و همین امر سبب شد تا در این بازی پیروز شوند. البته نباید خوش شانسی ملوانان را نیز نادیده گرفت و اگر کمی گل دوم اراکی ها زودتر به ثمر می رسید نتیجه ی 3-3 بعید نبود.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4boaev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریم به فریم با خونه به خونه/ تیمی بی نظم اما باتجربه!
اختصاصی/