تاریخ انتشار: 1395/05/18 20:08
کد خبر: 269051

بیک‌زاده: پرسپولیس باعث شد به فوتبال ایران معرفی شوم/ هدف‌مان شکست این تیم است

مدافع صبای قم امیدواری زیادی دارد تیمش در بازی حساس با پرسپولیس برنده از زمین بیرون بیاید و می‌گوید که هدف‌شان شکست این تیم است.
بیک‌زاده: پرسپولیس باعث شد به فوتبال ایران معرفی شوم/ هدف‌مان شکست این تیم است

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،هاشم بیک‌زاده در ابتدا در مورد تساوی‌های صبای قم در سه بازی ابتدایی لیگ برتر شانزدهم و عملکرد نه‌چندان خوب این تیم گفت: باتوجه به شرایطی که داشتیم بد نتیجه نگرفته‌ایم. صبا تمرینات را دیر شروع کرد و بالای 80 درصد تغییر بازیکن داشت. ما باید بازی با پرسپولیس را هم پشت‌سر بگذاریم تا در تعطیلات لیگ برتر روی تیم خودمان کار کنیم و به شرایط ایده‌آلی برسیم. ما برای قوی‌تر شدن نیاز به زمان داریم.

وی در خصوص حرف‌های پیام صادقیان که گفته بود ماشین‌سازی باید با اختلاف چهار گل صبا را شکست می‌داد، عنوان کرد: صادقیان نظرش را گفته است، ولی ما بعد از زدن گل اول بهترین فرصت را در اختیار داشتیم تا کار ماشین‌سازی را تمام کنیم. اگر قاسم دهنوی موقعیت تک به تک را تبدیل به گل می‌کرد با دو گل جلو می‌افتادیم و کار ماشین‌سازی تمام بود. آنها فقط می‌توانستند از راه پنالتی به ما گل بزنند که متأسفانه این اتفاق رخ داد.

مدافع تیم فوتبال صبای قم درباره بازی کردن در قلب دفاع تیمش گفت: من دو فصل پیش در استقلال هم به‌عنوان مدافع وسط بازی می‌کردم و در هشت بازی ابتدایی 24 امتیاز گرفتیم. با بازی کردن در این پست غریبه نیستم و نیاز به زمان دارم تا با تیم هماهنگ‌تر شوم.

بیک‌زاده در خصوص دیدار هفته چهارم صبا مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و در صدر جدول قرار دارد. ما بازی بسیار سختی در پیش داریم، اما هیچ هدفی جز شکست دادن پرسپولیس نداریم. هدف ما این است که با پیروزی مقابل پرسپولیس به استقبال تعطیلات برویم. من همیشه عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشتم و این تیم باعث شد که به فوتبال ایران معرفی شوم. در بازی فجرسپاسی مقابل پرسپولیس دروازه این تیم را باز کردم و آن گل باعث شد که در فوتبال ایران شناخته شوم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kmqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 با پرسپولیس شناخته شدم/ پرسپولیس تیم بسیار خوبی است