تاریخ انتشار: 1396/03/08 16:23
ویدئوچک فرق بین داور خوب و بد را از بین می برد؛
کد خبر: 207640

شجاعی: حقمان چنین رفتارهایی نبود!

علی شجاعی بازیکن تیم جوانان می گوید که بازیکنان تیم نه کم تجربه بودند و نه مغرور؛ ولی شرایط مسابقات به گونه ای پیش رفته که در نهایت تیم جوانان علیرغم شایستگی هایی که دارد از گردونه مسابقات حذف شود.
شجاعی: حقمان چنین رفتارهایی نبود!

علی شجاعی بازیکن تیم جوانان که در رقابت های جام جهانی زیر 20 سال یکی از اعضای تیم امیرحسین پیروانی بود در گفتگو با "ورزش سه" در مورد نتایج کسب شده توسط تیم و همینطور سایر مسائل پیرامونی نظیر انتقادات و حمله برخی کاربران دنیای مجازی به صفحات بازیکنان صحبت کرده است.

 

با شایستگی حذف شدیم

بدشانسی ها همه دست به دست هم داد تا حذف شویم البته ما با شایستگی حذف شدیم. در سه بازی‌مان از حریفان جلو بودیم و برتر از آنها ظاهر می‌شدیم ولی همه چیز دست به دست هم داد تا بازی با زامبیا و پرتغال را واگذار کردیم و چیزی که فکر نمی کردیم شد. فکرش رو نمی کردیم که چهارم بشویم ما با مساوی می توانستیم صعود کنیم اما نشد دیگر.

 

پیروانی گفته بود که روی ضربه ایستگاهی گل می زنیم

بازی با پرتغال را خوب شروع کردیم و جالب اینجا بود که آقای پیروانی گوشزد کرده بود که ما روی ضربات ایستگاهی گل می‌زنیم که همین هم شد و در دقیقه 2 خدا کمک کرد که با ضربه کرنر من و سر رضا شکاری توانستیم به گل برسیم اما متاسفانه دقیقه 60، 70 سر اشتباه بچگانه‌مان از حریف گل دریافت کردیم.

 

نمی دانم این همه انتقاد برای چیست

بچه‌ها در رقابت‌های جام‌جهانی هرچه در توان داشتند گذاشتند اما نمی‌دانم چرا پاسخ زحمات فقط انتقادات بود. ما بعد از 16 سال از ایران صعود کردیم و بعد از 40 سال از خارج از ایران به این رقابت‌ها صعود کردیم و توانستیم گلزنی کنیم اما جالب است به  جای آنکه حمایت شویم مورد انتقاد قرار می‌گیریم.

 

حقمان چنین رفتارهایی نبود

مردم ایران نباید با قراردادن کامنت‌هایی زیر پست‌های اجتماعی گلر یا مدافعان‌مان حرف‌های زشت و نادرستی بنویسند و آنها را مورد انتقاد قرار دهند. هم بچه ها و هم آقای پیروانی بابت این اتفاقات دلشان گرفت، حقمان چنین رفتارهایی نبود ولی همه انتقادها علیه تیم ما شد. اگرچه همه از کادرفنی بگیرید تا بازیکنان تیم‌ملی جوانان هرچه داشتند برای کسب نتیجه گذاشتند.

 

 

مغرور و کم تجربه نبودیم

اکثر بچه‌های تیم در لیگ‌برتر بازی می‌کردند و باتجربه بودند، اینطوری نبود که غرور بگیردشان و با اولین برد در باد پیروزی بمانیم و نتوانند نتیجه بگیرند. ما مقابل  زامبیا و پرتغال یک ـ صفر جلو بودیم و در 10 دقیقه همه چیز تغییر کرد و فکر نمی‌کنم که با یک برد مغرور شده بودیم. مربی ها هم با ما صحبت کرده بودند که برای سه امتیاز به میدان برویم اما خب نتیجه آنطور که ما می‌خواستیم رقم نخورد

 

 

ویدئو چک فرق بین داور خوب و بد را از بین می برد

از ویدئوچک استفاده نمی‌شود. هم بازی ما و هم در بازی دیگر گروه بین کاستاریکا و زامبیا که در سرنوشت ما تاثیرگذار بود ویدئوچک به ضرر ما شد. به نظرم حضور ویدئوچک واقعا مسخره است چراکه دیگر اشتباهی برای داور نمی ماند و فرق داورها دیده نمی‌شود. هر داوری بعد از این می‌تواند به راحتی اشتباه کند و بیاید تلویزیون را ببیند و اشتباهش را جبران کند. نه فقط ایران بلکه همه کشورها از این موضوع آسیب دیده و بابت حضور ویدئوچک ناراحت بودند.

 

 

معلوم نیست در سایپا بمانم

مشخص نیست که در سایپا می مانم یا نه. امروز تازه رسیدم و باید با مسئولین باشگاه صحبت کنم تا ببینم چه اتفاقی در نهایت رقم خواهد خورد.

 

 

نتایج باعث شد توقع از ما بالا برود

به نظر من نتایج مان در مسابقات آسیایی باعث شد که توقع مردم از ما بالا برود  و در اخر تشکر می کنم از کادر مربیانمان  علی الخصوص استاد پیروانی  که مثل پدر برای ما بودند و در همه شرایط پشت این تیم بودند  و با دل جان برای اسم ایران زحمت کشیدند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvreo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاج: انتظار من از جامعه فوتبال حمایت از جوانان پرمایه و آینده ساز است