تاریخ انتشار: 1395/05/18 22:54
کد خبر: 269012

مهدی طارمی: اجازه بدهید تا فیکس نشدم، مصاحبه نکنم

آقای گل فصل گذشته که خیلی دلش می‌خواست راهی اروپا شود، به رغم مذاکره با باشگاه پرسپولیس همه از جمله وکیل معتمد خود را هم قال گذاشت و هول هولکی به ترکیه رفت تا با تیم نه چندان مطرح ریزاسپور قرارداد ببندد.

شاید طارمی هرگز فکرش را نمی‌کرد تحمل غربت این قدر سخت باشد اما خیلی زود متوجه این موضوع شد و تصمیم به بازگشت گرفت. حمله انتحاری به فرودگاه آتاتورک استانبول به همراه کودتا و ناامنی کشور ترکیه عزم مهاجم بوشهری را برای بازگشت به ایران جزم کرد.

تماس‌هایی با ایران برقرار شد و نزدیکان طارمی که از دست او دلخور بودند مقدمه‌چینی کردند تا این مهاجم برگردد. مهدی طارمی به ایران برگشت و این بار به توصیه اطرافیان خود توجه کامل کرد و بدون هیچ شرط و شروطی پای میز مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس نشست.

آقای گل فصل گذشته قراردادش را هم تمدید کرد و حتی در ادامه، عنوان برترین بازیکن لیگ پانزدهم به همراه بهترین مهاجم را از آن خود کرد غافل از آنکه...

مرد سال فوتبال ایران فکرش را هم نمی‌کرد در بازگشت به ایران چه کار سختی پیش روی داشته باشد. گرچه مهدی طارمی به شدت مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار گرفت و در اولین تمرین 5 هزار نفر را به ورزشگاه شهید کاظمی نشاند ولی برانکو او را نیمکت‌نشین کرد!

مرد کروات نمی‌خواست دست به ترکیب رؤیایی خط میانی خود بزند و از طرفی دیگر وحید امیری و علی علیپور را هم نمی‌شد کنار گذاشت. از سوی دیگر مهدی طارمی باید به شکلی تاوان اشتباه خود را پس می‌داد و نشستن روی نیمکت پرسپولیس به بهانه ناآمادگی بهترین تصمیم مرد کروات بود!

اما آنچه این مطلب را به درازا می‌کشاند سکوت عجیب آقای گل فصل گذشته است. مهدی طارمی در هفته‌های اخیر ترجیح داده مصاحبه نکند یا در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام و حتی وب‌سایت شخصی‌اش هم مطلبی نگذارد. جالب آنکه بازگشت رامین رضاییان به ایران و فسخ قرارداد با ریزاسپور هم باعث شکسته شدن قفل سکوت مهدی طارمی نشد.

در همین راستا شنیدیم مهدی طارمی به تازگی و در جواب یک دوست خبرنگار گفته است: «اجازه بدهید سکوت کنم تا زمانی که فیکس پرسپولیس نشدم بهتر است حرفی نزنم!»

منبع: روز نو


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lb97e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک سوم ملی پوشان به تیم های جدیدی پیوستند