تاریخ انتشار: 1396/03/10 17:42
با رسمی شدن پیوستن پورقاز به سپاهان؛
کد خبر: 207108

چهارمین خرید طلایی پوشان هم نهایی شد

امروز باشگاه سپاهان خبر از رسمی شدن قرارداد با عزت الله پورقاز داد تا این مدافع ملی پوش چهارمین خرید سپاهان در فصل نقل و انتقالات باشد.
چهارمین خرید طلایی پوشان هم نهایی شد

پشت سر گذاشتن دو فصل سخت و فشارهواداران پرافتخارترین تیم لیگ برتر باعث شد تا مدیران سپاهان برای شروع لیگ هفدهم خیلی زود دست به کار شوند و با بازگرداندن زلاتکو کرانچار در پی آماده سازی تیمی قدرتمند جهت حضور در لیگ پیش رو باشند.

اگرچه کرانچار در ایران حضور ندارد و تعطیلات را در کشور خود پشت سر می گذارد ولی حضور 6 هفته ای این مربی را به شناخت خوبی بازیکنان و نقاط ضعف تیم رساند تا با تهیه لیستی از بازیکنان مورد انتظارش و دادن این لیست به مدیران باشگاه ایران را ترک کند. کرانچار روز 22 خرداد به ایران باز می گردد تا تمرینات طلایی پوشان با بازیکنان جدید از تاریخ 24 خردادماه از سر گرفته شود.

تاکنون طلایی پوشان در بخش دفاعی بیشترین تحرک را داشته اند؛ سپاهان فصل گذشته 34 گل دریافت کرد که آمار خوبی برای این تیم به شمار نمی رود.

 آنها تاکنون سیاوش یزدانی و عزت الله پورقاز را برای بازی در پست مدافع وسط به تیم خود اضافه کرده اند. در شرایطی که پورقاز پیش تر از سایر بازیکنان با باشگاه سپاهان به توافقات نهایی رسیده بود، خبر عقد قرارداد او امروز و در شرایطی رسانه ای شد که این بازیکن همراه با تیم ملی در اردوی اتریش حضور دارد. در همین پست محمد روشندل و علی احمدی در لیست مازاد باشگاه قرار گرفته اند و شجاع خلیل زاده نیز با اتمام قرارداد به پرسپولیس پیوست. آرمین سهرابیان نیز روز گذشته با حضور در باشگاه قرارداد خود را با سپاهان فسخ کرد.

حسن جعفری دیگر بازیکن مورد نظر کرانچار بود که به تیم سابق خود بازگشت. طلایی پوشان فصل گذشته مشکلات زیادی در پست دفاع راست داشتند و با عملکردی که جعفری در پدیده داشت، کرانچار امیدوار به پوشاندن این ضعف است. سیدجلال عبدی خرید ویسی در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم برای پوشاندن نقاط ضعف بود که در لیست خروجی کرانچار قرار گرفته است.

در خط حمله نیز شاهین ثاقبی بازیکن فصل گذشته ملوان بندرانزلی و دو فصل پیش تراکتورسازی که به خصوص در تبریز نمایش های خوبی داشت، به سپاهان پیوسته است. فرید کریمی و طالب ریکانی جدا شده های تیم در این منطقه هستند.

•  سپاهان به تقویت بخش تهاجمی نیاز دارد

علیرغم فعالیت مخفیانه و منطقی سپاهان در بازار نقل و انتقالات  و اضافه شدن 4 بازیکن خوب به این تیم برای فصل آینده، هنوز طلایی پوشان برای رقابت با سایر مدعیان به مهره‌های بیشتری نیاز دارند.

از همین رو مرتضی تبریزی، لوسیانو پریرا و ساسان انصاری سه بازیکنی هستند که برای تقویت بخش تهاجمی تیم و پر کردن جای مسعود حسن زاده، یکی از آنها طی روزهای آتی به تیم اضافه خواهد شد. در میان این سه بازیکن شانس ساسان انصاری با توجه به بازی های خوب فصل گذشته برای سپاهانی شدن بیشتر است، اما نهایی شدن این قرارداد به ادامه مذاکرات و توافق دو طرف نیاز خواهد داشت؛ موضوعی که تاکنون علیرغم مذاکرات صورت گرفته تحقق نیافته است.

عدم وجود یک بازیساز برای جایگزینی محرم نویدکیا که سال ها برای سپاهان به بهترین شکل بازی کرد، یکی دیگر از چالش های مدیران سپاهان طی روزها و هفته های آینده خواهد بود. حفظ چپاروف و یا اضافه شدن یک بازیکن خارجی می تواند نیاز سپاهان در این پست را برطرف کند.

تاکنون سپاهان چهار خرید قطعی داشته که 3 تای آنها برای تقویت بخش دفاعی تیم بوده است و تنها شاهین ثاقبی به عنوان یک بازیکن تهاجمی به تیم اضافه شده است. بنابراین انتظار می رود خریدهای آتی سپاهان در پست های تهاجمی نهایی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5rqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پازل کرانچار در حال تکمیل شدن
سپاهان لیگ هفدهم مثل پرسپولیس لیگ چهاردهم؛

سپاهان این بار هم آبی‌ها را ناکام خواهد گذاشت؟