تاریخ انتشار: 1395/05/19 09:57
کد خبر: 268969

می خواستند آدم خودشان را جای سرمربی پرسپولیسی بیاورند

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه این باشگاه هنوز درباره جذب رامین رضائیان بحث خاصی نداشته است، گفت: عده‌ای می‌خواستند از آب گل آلود ماهی بگیرند و آدم خود را سرمربی ذوب آهن کنند.

به گزارش افکارنیوز، سعید آذری درباره جلسه روز یکشنبه در باشگاه ذوب آهن با یحیی گل‌محمدی  و بازگشت سرمربی این تیم به تمرینات، گفت: جلسه بسیار خوبی با گل‌محمدی داشتیم و هر دو طرف نظرات همدیگر را شنیدیم. متاسفانه در این ماجرا یکسری دنبال منافع شخصی خود بودند و حتی برخی می‌خواستند از آب گل آلود ماهی بگیرند و آدم خود را سرمربی ذوب آهن کنند.

وی افزود: درست است که چنین شرایطی ممکن است تهدید باشد ولی در کنار آن فرصت هایی هم به دست می‌آید. هم من و هم یحیی گل محمدی باتجربه هستیم ولی شیطنت‌هایی باعث می‌شد که ارتباط ما دچار خدشه شود. ما روز گذشته با یحیی صحبت و چارچوب کاری خود را مرور کردیم.

مدیرعامل ذوب آهن درباره اینکه این شیطنت از جانب چه کسانی بوده است؟ گفت: این شیطنت خارج از باشگاه بود. من معمولا طوری حرکت می‌کنم و حرف می‌زنم که قابل استناد باشد ولی همانطور که گفتم یکی دو رسانه خاص تلاش داشتند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

آذری با بیان اینکه گل محمدی مربی صادقی است و هیچگاه دروغ نمی‌گوید، گفت: گاهی جابجایی یک کلمه در مصاحبه می‌تواند یک سیستم را به چالش بکشد. به هر حال در این شرایط یحیی و من نسبت به بعضی افراد شناخت بیشتری پیدا کردیم. آدم گاهی مجبور می‌شود در ارتباطات خود تجدید نظر کند.

وی در خصوص پُست‌های اینستاگرام خودش و گل‌محمدی که به نوعی انتقاد از همدیگر محسوب می‌شد، تصریح کرد: من مدیر امروزی نیستم و حرفی نمی‌زنم که بخواهم آنرا عوض کنم. تمام مصاحبه‌ها و بحث‌های من درباره گل محمدی بحث یک جلسه عدم همراهی تیم بود نه برکناری و تغییر سرمربی. باید بگویم کار کردن با یحیی برای ما افتخار است. در این چند روز برخی می‌خواستند آدم خود را برای ذوب آهن سرمربی کنند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: ما به جدایی یحیی حتی فکر هم نمی‌کردیم. در جلسه روز گذشته هم به این نقطه نظر رسیدیم که مهم ترین چیز، موفقیت ذوب آهن است. الان هم از یحیی می‌خواهم اگر مسئله و مشکلی هست آنرا با من در میان بگذارد.

آذری در خصوص احتمال جذب بازیکن جدید، تاکید کرد: ما تا پایان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دنبال جذب بازیکنان خوب هستیم. جدایی و جذب بازیکن با نظر یحیی صورت می‌گیرد و می‌دانم که او می‌تواند دو بازیکن خوب دیگر به تیم اضافه کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ذوب آهن مذاکره ای با رامین رضائیان داشته است یا خیر؟ گفت: فعلا در این مورد بحث خاصی نشده است. یحیی هر بازیکنی را بخواهد ما با او وارد مذاکره خواهیم شد.

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrmjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش گل محمدی به پست سعید آذری + عکس