تاریخ انتشار: 1395/05/19 10:19
کد خبر: 268963

آقای عقیلی! با بیانیه مشکل حل نمی شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:تاکنون از سوی باشگاه استقلال در این باره مستقیما هیچ صحبتی با باشگاه سپاهان صورت نگرفته و نامه ای هم دریافت نکرده ایم
آقای عقیلی! با بیانیه مشکل حل نمی شود

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی، اصغر باقریان درباره آخرین شرایط تیم سپاهان در آستانه مسابقات هفته چهارم لیگ برتر، وضعیت دنیل نوروزی، لئوناردو پادوانی، تعطیلات 28 روزه لیگ و بیانیه هادی عقیلی صحبت کرد.متن کامل صحبت های مدیرعامل سپاهان در ادامه می آید.

طبق برنامه پیش می رویم

با اینکه شروع خوبی در لیگ نداشتیم اما رفته رفته شرایط بهتر شد و براساس برنامه و سیستمی که کادر فنی برای تیم تنظیم کرده آرام آرام به جهتی حرکت می کنیم که از ابتدا مدنظر باشگاه بوده است. سعی می شود تا این وضعیت با تعامل متقابل کادر فنی و کادر مدیریتی باشگاه تا جایی پیش برود که خواسته طرفین برآورده شود.

به این تیم امید داریم

شکل بازی تیم در دیدار مقابل استقلال خوزستان مسئولان باشگاه را به این موضوع امیدوار کرد که علاوه بر بحث فنی وحدت و اتحاد خوبی بین اعضای تیم چه در جمع کادر فنی و چه بین بازیکنان موج می زند. ما به این موضوع اعتقاد داریم که کنار هم بودن باعث موفقیت و رسیدن به خواسته های کلی مجموعه می شود. به این تیم امید داریم تا انشاالله در پایان فصل جایگاه در خور نام سپاهان را کسب کنیم.

نوروزی با ما مشکلی نداشت

دنیل نوروزی و باشگاه سپاهان مشکل خاصی با یکدیگر نداشتند. وقتی بازیکنی تصمیم می گیرد برای بازی وارد باشگاهی شود باید بداند که از هر نظر مشکل و منع قانونی ندارد. وقتی این بازیکن از نظر شرایط خدمت سربازی مشکل داشت از ابتدا باید به این موضوع فکر می کرد.

برای پادوانی مهلت تعیین کردیم

پادوانی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و باید در تمرینات حضور پیدا کند. در این مدت چندین بار به او این موضوع را ابلاغ کرده و از خودش و مدیر برنامه اش خواستیم در تمرینات حاضر شود. اما فعلا اطلاع خاصی از او در دسترس نیست. به همین خاطر زمان بندی را برایش مشخص کردیم تا اگر در مهلت مقرر به خواسته باشگاه عمل نکرد از طریق مراجع قانونی درباره غیبت هایش اقدام کنیم.

نامه ای از استقلال ندیدم

اینکه گفته می شود استقلالی ها خواهان همکاری با پادوانی هستند را در رسانه ها شنیدم. تاکنون از سوی باشگاه استقلال در این باره مستقیما هیچ صحبتی با باشگاه سپاهان صورت نگرفته و نامه ای هم دریافت نکرده ایم.

با بیانیه دادن مشکلات حل نمی شود

متاسفانه بیانیه هادی عقیلی را دیدم. این روش صحیح نیست. وقتی بازیکن با باشگاه اختلاف نظر دارد با بیانیه و اطلاعیه صادر کردن سنگ روی سنگ بند نمی شود. هرکسی با من کار داشته باشد با حضور در باشگاه می تواند مرا ملاقات کند. همان طور که روزانه چندین بار این اتفاق می افتد. پیغام و پسغام فرستادن دردی از کسی دوا نکرده و نمی کند.

رسانه جای حل مشکل نیست

اینکه عقیلی بخواهد در رسانه بیانیه و اطلاعیه صادر کند تا حرفش را به گوش ما برساند من هم بخواهم جواب او را از طریق بیانیه و اطلاعیه در رسانه ها بدهم صورت قشنگی ندارد. اگر مشکلی به لحاظ حقوقی یا مالی بین باشگاه و عقیلی وجود دارد مشکل بین ماست. چرا باید آن را در رسانه ها مطرح کنیم. مگر رسانه ها پول عقیلی را می دهند یا رسانه ها به ما بازیکن می دهند که طرفین این ماجرا از این طریق اقدام کنند.

دیروز در باشگاه بودم

اینکه عنوان شده مدیر برنامه عقیلی دیروز به باشگاه آمده و من نبودم درست است. البته من تنها برای رسیدگی به کاری که پیش آمد برای مدت کوتاهی از باشگاه خارج شدم و دوباره به محل کارم برگشتم که به من اطلاع دادند در همان مدت مدیربرنامه عقیلی به باشگاه آمده و حاضر نشده کمی منتظر من بماند. 

عقیلی بخواهد یکدیگر را ملاقات می کنیم

اینکه من آمدم شما نبودید یا شما آمدید من نبودم چاره کار نیست. هرکسی اراده کند کسی را ببیند قطعا می تواند این کار را انجام دهد. ما که از یک خانواده هستیم. عقیلی از بازیکنان قدیمی سپاهان است. من هم فعلا خدمتگزار این باشگاه هستم. چنین چیزی ممکن نیست که عقیلی بخواهد مرا ببیند و نتواند. قطعا اگر هادی بخواهد ما با یکدیگر ملاقات می کنیم.

در تعطیلات به اردو نمی رویم

با توجه به تغییرات زیادی که تیم از نظر بازیکن داشته نیاز است تا در تعطیلات 28 روزه لیگ بازی های تدارکاتی و تمرینی بیشتری برگزار کنیم تا اعضای تیم به هماهنگی کامل دست یابند. از این رو در فرصت پیش رو کادر فنی برنامه ای برای برپایی اردو ندارد و در اصفهان تمرینات مان را ادامه خواهیم داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogywg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حلالم کنید! بازگشتم را منتفی کردند