تاریخ انتشار: 1396/03/11 19:04
کد خبر: 206828

لیست خروجى هاى استقلال

برخی از آبی پوشان پایتخت در لیست خروجى هاى استقلال قرار دارند.
لیست خروجى هاى استقلال

 شکست سنگین تیم فوتبال استقلال برابر العین در بازی برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان باعث شد تا طعم تلخى این شکست را منصوریان و شاگردانش و حتى هواداران در این فصل بچشند.

شکستی که باعث شد منصوریان تصمیم بگیرد 4 یا 5 بازیکن را به ترکیبش اضافه کند.

به این ترتیب با ورود بازیکنان جدید باید تعدادى از بازیکنان فعلى تیم در لیست خروج قرار گیرند.

از مدت ها قبل زمزمه های زیادی در خصوص برخی نام ها در استقلال به گوش می رسید که منصوریان تصمیمی به استفاده از آنها در لیگ هفدهم ندارد.

نام هایی که به خاطر شرایط حساس تیم در رقابت های آسیایی تائید نشد اما گویا بعد از شکست سنگین در العین منصوریان قصد دارد با کنار گذاشتن این بازیکنان به نوعی ضعف های خود را جبران کند

 

سیدمهدی رحمتی دروازه بان و کاپیتان اول استقلال از جمله بازیکنانى است که شنیده مى شود در لیست قراردادی ها است اما وی ترجیح مى دهد از فوتبال خداحافظى کند.

دیگر نام هایی که در فهرست احتمالی مازاد باشگاه قرار خواهد گرفت لئوناردو پادووانی مدافع برزیلی ، وریا غفوری ملی پوش، یعقوب کریمی ، بهنام برزای، میعاد یزدانی، هستند که احتمال اضافه شدن دو ستاره دیگر نیز به آنها وجود دارد.

ستاره هایی مثل امید ابراهیمی و کاوه رضایی که ساز جدایی کوک کرده و با وجود تلاش های گسترده منصوریان تمایلی به ماندن در استقلال لیگ هفدهم نشان نداده اند.

على سیار و کنعانى زادگان نیز جزو خروجى هاى قطعى استقلال هستند .

به  این ترتیب منصوریان لیست مازاد پر سرو صدایی برای تابستان خواهد داشت و باید منتظر ماند تا دید کدام یک از این بازیکنان در لیست خروج قرار خواهند گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vy9q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بحران مصدومیت در اردوی آبی ها