تاریخ انتشار: 1396/03/13 00:36
شانس اول پیروزی در فینال لیگ قهرمانان نیستیم
کد خبر: 206560

راموس: می‌خواهیم ثابت کنیم در اوج فوتبال اروپا هستیم / زیدان در پازل رئال نقشی حیاتی ایفا می‌کند

کاپیتان تیم اول شهر مادرید می‌گوید رئال شانس اول پیروزی در فینال لیگ قهرمانان نیست.
راموس: می‌خواهیم ثابت کنیم در اوج فوتبال اروپا هستیم 
/ زیدان در پازل رئال نقشی حیاتی ایفا می‌کند

، سرخیو راموس که تا کنون دو قهرمانی با رئال مادرید در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده و در آستانه هت‌تریک در کسب این عنوان است، در آستانه دیدار امشب (شنبه) این تیم برابر یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری گفت: به اعتقاد من، ما شنبه شب با تاریخ قرار ملاقات داریم. باید هر عنوانی را که تا کنون کسب کرده‌ایم را به دست فراموشی بسپاریم و با این نگرش وارد زمین شویم. کسب جام بعدی همیشه بهترین اتفاق است، به خصوص این جام چون می‌توانیم با کسب آن تبدیل به اولین تیمی شویم که از عنوان قهرمانی‌‌اش در لیگ قهرمانان دفاع کرده‌ است.

 

وی افزود: این یک بازی بزرگ است و می‌خواهیم خودمان را ثابت کنیم که در این فصل تیم باثباتی بوده‌ایم. لیگ قهرمانان نیاز به انگیزه مضاعفی ندارد، ما در ورزشگاهی فوق‌العاده بازی خواهیم کرد و فرصت خوبی است تا نشان دهیم که قادر به انجام چه کارهایی هستیم. ما در رقابت‌هایی پربار هستیم و این لحظه‌ای تاریخی است و می‌دانم که کسب سومین جام در چهارمین فینال دستاوردی خارق‌العاده خواهد بود. این فرصتی است که تأیید کنیم ما در اوج فوتبال اروپا هستیم.

 

مدافع سختکوش کهکشانی‌ها که پیش از این در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گل‌های به یادماندنی و حساسی به ثمر رسانده، تأکید کرد: ما شانس اول پیروزی در این دیدار نیستیم. هر دو تیم در این دیدار از صفر شروع می‌کنند و آمار و ارقام و حتی قهرمانی ما در لالیگا به حساب نمی‌آید. ما سرانجام پس از چند سال فاتح لالیگا شدیم که این همانند مبارزه‌ای برای ما بود و شنبه شب هم مبارزه‌ای دیگر در پیش داریم. یووه و رئال با شانس پیروزی 50 – 50 این بازی را شروع خواهند کرد.

 

وی در تمجید از سرمربی فرانسوی خود هم اظهار داشت: مدتی است که با زیدان کار می‌کنم. افتخار می‌کنیم که او سرمربی ماست. زیزو سمبل رئال مادرید است. می‌دانیم که سرمربیگری رئال مادرید چه کار دشواری است، اما امیدواریم زیدان برای مدت طولانی‌تری در کنار ما باشد. او در پازل رئال مادرید نقشی حیاتی ایفا می‌کند.

 

سرخیو راموس صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: رئال مادرید در فینال‌های زیادی حضور داشته است و این بیشتر روی یوونتوس تأثیر خواهد گذاشت تا روی ما. تاریخ باشگاه رئال مادرید را به خوبی می‌شناسیم و در پایان بازی باید با رضایت از نحوه بازی خود از زمین خارج شویم. این فرصتی تاریخی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در دو سال متوالی است.

 

تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس از ساعت 23:15 امشب (شنبه) در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه میلنیوم شهر کاردیف به مصاف هم می‌روند و اگر کهکشانی‌ها موفق به شکست بانوی پیر شوند، تبدیل به اولین تیم در تاریخ این رقابت‌ها خواهند شد که از عنوان قهرمانی خود دفاع کرده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ldqdk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیر قلعه‌نویی، تماشاگر فینال لیگ قهرمانان اروپا