تاریخ انتشار: 1396/03/14 12:52
کد خبر: 206241

مدافعی که ملی پوش آمد و در استقلال به جایی نرسید

از مدت‌ها پیش گفته می‌شد که نام وریا غفوری در لیست مازاد منصوریان قرار دارد و این بازیکن در پایان فصل از استقلال جدا خواهد شد.
مدافعی که ملی پوش آمد و در استقلال به جایی نرسید

بازی‌های پرنوسان و گاهی پر اشتباه برای استقلال و البته مصدومیت‌های متوالی و مزمن غفوری باعث شده بود تا منصوریان نتواند در طول فصل استفاده لازم را از او ببرد. وریا در یکی دو مقطع هم بعد از بهبود مصدومیتش راهی اردوی تیم ملی شد و بعد از دو بازی خوب برای تیم ملی، دوباره با مصدومیت به تمرینات استقلال بازگشت! او در 10 بازی آخر استقلال در لیگ برتر فقط در دو بازی به طور کامل به میدان رفت و در 7 بازی غایب بود! همین حضور کمرنگ و پراشتباه باعث شد تا شایعه جدایی او از استقلال در پایان فصل قوت بگیرد و این روزها دیگر کمتر کسی از حضور او در استقلال فصل بعد مطمئن است.

 

درست در همین روزهای سخت، غفوری از تیم ملی هم خط خورد تا این طور به نظر برسد که کار او در جمع شاگردان کی‌روش هم به پایان رسیده و با توجه به سن و سال او و البته وضعیت جسمانی و مصدومیت‌های سریالی‌اش، دیگر بعید است که او را در اردوی تیم ملی هم ببینیم. به نظر می‌‎رسد وریا که احتمالا باید با پیراهن تیم ملی خداحافظی کند، در تیم فصل بعد استقلال هم جایی نخواهد داشت و باید سال‌های آخر فوتبالش را در تیمی دیگر و فضایی آرام و بی سر وصدا سپری کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ql5ap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی که باعث قدرت تیم ملی شد/ لیگ باز هم سرخابی شد
اختصاصی/