تاریخ انتشار: 1395/05/19 16:15
اختصاصی/
کد خبر: 268881

یکی جلوی سهراب بختیاری زاده و تیمش را بگیرد

قاطع ترین برد هفته ی اول را سهراب بختیاری زاده از آن خود کرد. جایی که تمامی مدعیان لاک پشتی حرکت می کردند، مسجدسلیمانی ها به راحتی از رقبا سبقت گرفتند.
یکی جلوی سهراب بختیاری زاده و تیمش را بگیرد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، شاگردان سهراب بختیاری زاده در نفت مسجدسلیمان در همان آغاز بازی برتری خود را به حریف دیکته کردند و در نیمه ی اول هنوز بازی به دقیقه 30 نرسیده بود که سیستم طولی و صحیح 4-4-2 بختیاری زاده جواب داد و خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می کرد از حریف پیشی گرفت.

ایرانجوانی ها که در شوک فرو رفته بودند، با اخراج یکی از بازیکنان خود روبه رو شدند که این جریان وضعیت را برای ایرانجوان بحرانی و برای نفت مسجدسلیمان ایده آل شده بود.

برتری عددی بازیکنان نفت مسجدسلیمان و شرجی بودن هوای این شهر، بازیکنان ایرانجوان را خسته کرد و در عرض چند دقیقه دو گل دیگر خوردند.

محمود خرمزی برای آبروداری، دست به تغییر سیستم زد و هافبک های تازه نفس را به میدان فرستاد تا حداقل گلهای کمتری بخورند اما آن سوی میدان بختیاری زاده که این بازی را یک بازی تدارکاتی در نظر گرفته بود، از بازیکنان جوانتر خود استفاده کرد و آنها را مورد محک جدی قرار داد. در نهایت این دیدار با نتیجه 3-0 به پایان رسید.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6g6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحقیر ایرانجوان توسط مسجدسلیمانی ها/ اولین تغییر کادر فنی صورت می گیرد!
اختصاصی/