تاریخ انتشار: 1396/03/14 23:20
لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷
کد خبر: 206085

غفور: توانستیم جای معروف را پر کنیم/ کار تیمی را به معنای واقعی ثابت کردیم

قطر پاسور تیم ملی والیبال گفت: کار تیمی ما آنقدر خوب بود که توانستیم جای معروف را پر کنیم و نتیجه خوبی را در برابر قهرمان جهان به دست آوریم
غفور: توانستیم جای معروف را پر کنیم/ کار تیمی را به معنای واقعی ثابت کردیم

، امیر غفور پس از برد سه امتیازی ایران در برابر تیم لهستان در هفته نخست لیگ جهانی والیبال  اظهار داشت: اگر چه نتیجه 2 بازی گذشته را مقابل حریفان واگذار کردیم اما روند تیمی‌مان روز به روز بهتر شد و توانستیم در برابر لهستان پیروز شویم. ممنونم از کسانی که به ما روحیه و انگیزه دادند.

 

وی افزود: امروز توانستیم کار تیمی را به معنای واقعی ثابت کنیم. این در حالی بود که معروف کاپیتان تیم که نقش تعیین کننده‌ای در روند کارمان داشت به علت مسمومیتی که اکثر بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد، غایب بود.

 

پشت خط زن تیم ملی والیبال یادآور شد: کار تیمی ما آنقدر خوب بود که توانستیم جای معروف را پر کنیم و نتیجه خوبی را در برابر قهرمان جهان به دست آوریم.

 

غفور تصریح کرد: با کسب یک یا 2 برد در این رقابت‌ها اتفاق خاصی نیفتاده است باید بهتر از این در برابر حریفان والیبال بازی کنیم و روند پیشرفت‌مان را ادامه دهیم و از این بهتر شویم.

 

وی گفت: لهستان به هیچ عنوان امشب ضعیف کار نکرد اما تیم ایران به خوبی تاکتیک‌هایی که از طرف کادر فنی ارائه شده بود را در برابر آنها اجرا کرد و موفق به برد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mewnw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیر غفور، امتیازآورترین بازیکن ایران شد+عکس
لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷