تاریخ انتشار: 1396/03/16 06:51
کد خبر: 205829

حرف های عجیب مدیرعامل استقلال و توجیه باخت به العین

حرف های عجیب مدیرعامل استقلال و توجیه باخت به العین

 سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال تهران در توجیه شکست 6 بر یک تیمش از العین در مصاحبه با یکی از سایت‌ها گفته بود: «قیمت عمر عبدالرحمان معادل بودجه یک سال استقلال تهران است و... با این استدلال مدیرعامل استقلال تهران باید گفت هر تیمی مقابل العین امارات و عمر عبدالرحمان به  میدان برود، باید تسلیم شود و ببازد! می‌دانید چرا؟ به دلیل آن که بودجه سالانه تمام باشگاه‌های ایرانی کمتر از درآمد یک سال ستاره العین امارات است!

 

آیا چنین استدلالی پذیرفتنی است؟ اگر این‌طور باشد، باید تیم پرسپولیس همین الان داوطلبانه از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کنار بکشد چون ممکن است به العین و عمر عبدالرحمان بخورد! در حال حاضر 4 تیم پرسپولیس، ‌العین امارات،‌ الهلال و الاهلی عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی  حضور دارند و بر اساس قرعه‌کشی روز سه‌شنبه 16 خرداد به یکدیگر می‌خورند. احتمال زیادی هم دارد که پرسپولیس در این مرحله یا نیمه‌نهایی به العین امارات برخورد کند و با استدلال رضا افتخاری تیم برانکو هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعدی ندارد!

 

آخر یکی نیست به مدیرعامل استقلال تهران یادآوری کند که این استدلال منطقی نیست؟ اگر منطقی بود تمام تیم‌های لیگ برتر انگلیس باید به منچستریونایتد می‌باختند چون پل پوگبا 120 میلیون پوند قیمت دارد و گران‌ترین بازیکن دنیا محسوب می‌شود در حالی که این‌طور نیست! 

 

منچستریونایتد با وجود داشتن گران‌ترین بازیکن جهان به زحمت و با قهرمانی در لیگ اروپا توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد. آقای افتخاری بهتر است به جای بهانه‌تراشی یا تکرار حرف‌های مشاوران خود که توصیه کرده‌اند درآمد عمر عبدالرحمان را دستاویز قرار بدهد، واقع‌بین باشد. کاش مدیرعامل استقلال به جای این حرف‌های تکراری و خسته‌کننده شجاعانه استعفا می‌داد تا مردم تشخیص بدهند که او برود یا بماند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aoepv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تغییرات به کادرفنی استقلال هم رسید