تاریخ انتشار: 1396/03/16 17:53
کد خبر: 205664

پشت پرده صحبت‌های عجیب "مجتبی جباری"

شنیده می‌شود یکی از نزدیکان باشگاه استقلال به هافبک تیم فوتبال الاهلی وعده داده که سرمربی این تیم تغییر می‌کند.
پشت پرده صحبت‌های عجیب "مجتبی جباری"

مجتبی جباری، هافبک 33 ساله تیم فوتبال الاهلی قطر در جدیدترین مصاحبه خود از پیشنهاد باشگاه استقلال و احتمال بازگشت به جمع آبی‌پوشان پایتخت صحبت کرده است.

کاپیتان سابق استقلال به روزنامه الوطن قطر گفته: «اخیراً پیشنهادهای زیادی دریافت کرده‌ام که یکی از مهمترین آنها پیشنهاد استقلال است اما هنوز در این باره تصمیم نهایی‌ام را نگرفته‌ام.»

نکته مهم و البته عجیب بخش بعدی صحبت‌های جباری است: «منتظر معرفی سرمربی جدید این تیم و بازیکنانی که قرار است به خدمت بگیرند، هستم. زود است در این باره صحبت کنم چون فصل تازه تمام شده اما فکر می‌کنم به بازی در استقلال در فصل آینده خیلی نزدیک هستم.»

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال پیش از این بارها اعلام کرده بود که برنامه‌ای برای جذب مجتبی جباری ندارد. همچنین مدیران باشگاه استقلال تأکید کرده‌اند با وجود شکست سنگین 6 بر یک استقلال مقابل العین امارات قصد ندارند تغییر و تحولی در کادر فنی تیم خود ایجاد کنند.

در این بین شاید یکی از نزدیکان باشگاه استقلال یا یکی از اعضای هیئت مدیره به جباری وعده داده که مربی دیگری جای منصوریان را در فصل آینده روی نیمکت استقلال خواهد گرفت و جباری بر همین اساس از بازگشت به لیگ برتر ایران خبر داده است.

همچنین جباری تأکید کرده که جذب بازیکن و روند نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال هم برای او مهم است. شماره هشت سابق استقلال رابطه خوبی با سید مهدی رحمتی ندارد و بازوبند کاپیتانی، محل اختلاف جدی این دو بازیکن در زمان حضور همزمان در جمع آبی‌پوشان بوده است. به نظر می‌رسد جباری منتظر است که ببیند آیا دروازه‌بان شماره یک استقلال فصل آینده هم در این تیم می‌ماند یا راهی تیم دیگری می‌شود.

باید دید باخت تحقیرآمیز در لیگ قهرمانان آسیا، منصوریان را به درهای خروجی باشگاه استقلال نزدیک می‌کند و زمینه‌ساز بازگشت کاپیتان سابق آبی‌پوشان به این تیم می‌شود یا خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pk75d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقلال و برنامه ویژه برای مسی آسیا