تاریخ انتشار: 1396/03/17 12:07
کد خبر: 205524

جنگ آقای گل های پرسپولیس و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا

اگر ایران و عربستان را هنوز بزرگترین قطب‌های فوتبال غرب آسیا بدانیم، در مرحله بعدی لیگ قهرمانان بهترین گلزنان بی‌رقیب دو کشور در سال‌های اخیر، روبروی هم قرار می‌گیرند
جنگ آقای گل های پرسپولیس و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا

مهدی طارمی، آقای گل دو فصل اخیر لیگ برتر است و عمر السومه، سه فصل پیاپی آقای گلی لیگ عرستان را بدست آورده است.

 

سال 2014 میلادی و 1393 هجری، دو انتقال مهم در فوتبال ایران و عربستان انجام شد. در ایران، پرسپولیس مهدی طارمی را از لیگ یک خرید و در عربستان، الاهلی سراغ مهاجم گلزن القادسیه کویت رفت. طارمی فصل اول، در پرسپولیس خوب کار کرد و دو فصل بعدی، آقای گل شد. عمر السومه، از همان فصل اول آقای گلی لیگ عربستان را بدست آورد و در سه فصل اخیر در زمینه گلزنی بی رقیب بوده است.

 

photo_۲۰۱۷-۰۶-۰۷_۰۳-۰۲-۴۲

5 آقای گلی از 6 آقای گلی سه فصل اخیر ایران و عربستان، به نام دو مهاجم ایرانی و سوری خورده است. مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس و سومه، مهاجم الاهلی عربستان که حالا باید در دو کشور بی طرف، روبروی هم قرار بگیرند. یک نبرد بزرگ، برای اینکه مشخص شود چه کسی بهترین گلزن غرب آسیاست. البته این دو نفر، احتمالا در بازی آخر ایران و سوریه هم فرصت بازی با هم را پیدا خواهند کرد اما فعلا، همه نگاه‌ها به نبرد باشگاهی دو طرف است. طارمی و سومه با 6 و 4 گل در لیگ قهرمانان آسیا، دنبال آقای گلی این مسابقات هم هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vmex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: 5 بازیکن جدید می‌خواهیم اما هنوز با کسی صحبت نکرده‌ایم

فردا روزی حساس برای پرسپولیس و هوادارانش
8 تیم برتر آسیا در انتظار شناختن رقیبان؛