تاریخ انتشار: 1396/03/17 13:54
کد خبر: 205489

الهلال نقطه برتری پرسپولیس بر الاهلی عربستان!

بین الهلال و العین غیر قابل مهار، بازی با الاهلی عربستان بهترین قرعه برای پرسپولیس بود.
الهلال نقطه برتری پرسپولیس بر الاهلی عربستان!
تیمی که قدرتمند هست، اما نه به اندازه دو حریف دیگر که دو نماینده دیگر ایران را حذف کردند. نکته مثبت، نتایج الاهلی مقابل تنها حریف مشترک این فصل با پرسپولیس است. نتایجی که سرخپوشان را امیدوار می‌کند فصل آینده، با موفقیت این مرحله را تمام کنند و برای اولین بار از زمان تشکیل لیگ قهرمانان آسیا، به نیمه نهایی این مسابقات برسند.
پرسپولیس و الاهلی، هر دو فصل پیش با الهلال بازی کردند. پرسپولیس، رفت و برگشت مساوی کرد و نمایش بهتری هم از الهلال داشت. بر خلاف پرسپولیس، الاهلی بازی ضعیف‌تری روبروی الهلال انجام داد. آن‌ها بازی رفت در خانه، 2-1 باختند. بازی که تا دقایق آخر 2-0 عقب بودند و فقط توانستند شدت شکست را کمتر کنند. بازی برگشت که قهرمانی الهلال تقریبا قطعی شده بود هم الاهلی با یک بازی بسته، نتوانست نتیجه‌ای بهتر از مساوی بدون گل کسب کند.
 
اگر پرسپولیس و الهلال را هم سطح فرض کنیم، الاهلی یک پله از این دو تیم پایین‌تر است. البته همه این‌ها، مربوط به فصل گذشته است و شاید فصل بعد، الاهلی با چند خرید بزرگ اوضاع را عوض کند. آن‌ها هم خوب می‌دانند فقط 180 دقیقه تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان باقی مانده و نمی‌خواهند این فرصت را از دست بدهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlmya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس، تیم موفق در دیدارهای اول!

قرعه پرسپولیس به نایب قهرمان خورد؛