تاریخ انتشار: 1396/03/18 06:40
کد خبر: 205316

حماسه سازان العین و حمایت از همدیگر در استقلال!

 فصل فوتبالی 96-95 در حالی برای استقلال به پایان رسید که شکست سخت 6-1 برابر العین در امارات به عنوان اختتامیه آبی‌ها در این فصل شرایط بدی را برای هواداران به وجود آورد.
حماسه سازان العین و حمایت از همدیگر در استقلال!

نارضایتی گسترده‌ای که چند وقتی بود آتش زیر خاکستر شده بود دوباره بالا آمد و دامن هیئت مدیره، مدیرعامل و سرمربی استقلال را گرفت. با توجه به وضعیت رقیب سرخ‌پوش، نه منصوریان توانسته جاه‌طلبی استقلالی‌ها را پاسخگو باشد؛ و نه افتخاری توانسته مدیر کاریزماتیک و فعالی برای آبی‌های پایتخت باشد. اما در عین نارضایتی بخش گسترده‌ای از هواداران، جناب مدیر و مربی در استقلال مشغول قرض دادن نان به یکدیگر هستند و با تعریف و تمجیدها، برای فصل آینده آماده می‌شوند. در عین حال که علیرضا منصوریان خریدهای ناموفق زیادی در لیگ شانزدهم داشته و سرمایه زیادی را به باد داده، و فصل را هم با شکست تحقیرآمیز برابر العین به پایان رسانده، افتخاری از منصوریان پشتیبانی کامل کرده.

 

 

 از طرف دیگر، افتخاری که در جریان محرومیت استقلال از نقل و انتقالات زمستانی مقصر بوده، و در زمان‌هایی هم با نابسامانی باعث اعتصاب بازیکنان استقلال شده، موردحمایت کامل منصوریان و کادرش قرار می‌گیرد و از زحمات شبانه‌روزی‌اش تشکر می‌شود. باید دید این رابطه به کجا خواهد رسید؛ و البته بعد از پایان همکاری چه واکنش‌هایی را خواهیم دید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pklml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گلر ملی پوش پرسپولیسی جایگزین رحمتی در استقلال می شود؟!

آبی ها در سکوت مطلق کارشان را میکنند