تاریخ انتشار: 1396/03/19 22:26
کد خبر: 204902

بی حاشیه و تاثیرگذار؛ استقلال این گونه می خواهد

استقلال این روزها آبستن حوادثی است که از درون و بیرون برایش حاشیه بوجود میاید و به همین خاطر بد نیست یادی کنیم از کسانی که بی ادعا و بدون حاشیه در استقلال فعال بوده اند.
بی حاشیه و تاثیرگذار؛ استقلال این گونه می خواهد

باشگاه استقلال یکی از 2 تیم پرطرفدار ایران و پر افتخارترین باشگاه ایرانی در میادین بین المللی می باشد و طبیعی است که مدیران این باشگاه که فراتر از مرزها طرفدار داشته و میلیونها نفر با پیروزی آن خشنود و با شکست آن غمگین می شوند، باید در اولویت برنامه های خود حفظ آرامش و به دور بودن از حاشیه ها باشد.

 

بدون شک حضور در هر یک از بخش های این باشگاه مایه افتخار برای هر شخصی بوده و فرصتی است برای خدمت اما اگر این موقعیت خوب را بخواهیم با حاشیه و سرو صدا و ایجاد تنش بگذرانیم، نه تنها فرصت خدمت را از خود گرفته ایم، بلکه خیانتی کرده ایم به میلیونها عاشق که دیوانه وار تیم مورد علاقه خود را دوست دارند.

 

در طی چند سال گذشته افراد زیادی در باشگاه استقلال منشاء خدمت بوده اند که به دور از حاشیه ها و تنها در جهت خدمت پا پیش گذاشته اند که تعداد آنها هم شاید کم نباشد اما به جرات می توان گفت یکی از بی حاشیه ترین مدیران ـآبی پوش در طی چند سال گذشته رضا صادق پور بوده است.

 

صادق پور نه یک شبه به عضویت هیات مدیره در آمد و نه با لابی گری وارد این مجموعه شد، او حدود بیست سال در باشگاه استقلال بازیکن فوتسال،مربی فوتسال،مدیر فوتسال،معاونت باشگاه،مدیریت اکادمی ،عضویت درهیات مدیره را بر عهده داشته است و تا آن جایی که خبرنگار فرتاک ورزشی درحوزه استقلال پیگیری نموده است، از افراد تاثیرگذار و بدون حاشیه هیات مدیره بوده و حتی هیچ گونه حقوقی هم بابت این حضور دریافت نکرده است و این یعنی عشق به خدمت به دور از هیاهو!
 

اوج بی حاشیه بودن این فعال ورزشی در آن جایی بوده که حتی در زمانی هم که در باشگاه مسئولیتی نداشته است، تا به حال یک مصاحبه تنش زا برای کسانی که بر مسند مسئولیت بوده اند، نداشته است.

 

اما این روزها وقتی می بینیم از زمین و زمان با مصاحبه های مختلف چه افراد بر مسند نشسته و چه افراد کنار گود نشسته در حال ایجاد حاشیه برای استقلال هستند، بد ندیدیم یادی از این مهره ارزشمند و بدون حاشیه استقلال داشته باشیم  و به دیگران تفهیم کنیم که استقلالی بودن تنها بر مسند قدرت ایستاند نیست، خادم آن است در هر شرایطی دلسوز و عاشق خدمت باشد و این مصادق افرادی هم چون صادق پور و امثالهم است که شاگردی افرادی هم چون منصور پورحیدری این بزرگمرد باشگاه استقلال را افتخار خود می دانند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vj8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صادقپور نایب رییس سابق هیئت مدیره استقلال: هواداران صبور باشند و حامی/ منافع باشگاه یعنی 30میلیون هوادار