تاریخ انتشار: 1396/03/20 17:08
کد خبر: 204708

بازگشت غول خفته در ایتالیا/ خریدهای هوشمندانه میلان

بازگشت غول خفته در ایتالیا/ خریدهای هوشمندانه میلان
"دوران" میلان برلوسکونی به پایان رسید و عصر جدید "چینی" آغاز شد. روسونری با ۷۴۰ میلیون یورو معامله شد و به گفته یکی از سران کنسرسیوم چینی، این آغاز جدیدی است برای عصر طلایی میلان. پایان غیررسمی میلانِ برلوسکونی با فتح اسکودتوی مدل ۲۰۱۰/۱۱ همزمان بود.
 
برلوسکونی و گالیانی به تمام پیشنهادات برای خرید ستاره هایشان پاسخ مثبت دادند. مشکلات اقتصادی کمر روسونری را شکسته بود. حالا و پس از روی کار آمدن چینی ها، آنها قول بازگرداندن میلان به دوران اقتدار گذشته را داده اند. قرارداد مونتلا تمدید شده است و چند ستاره جوان ولی باتجربه به تیم اضافه شده اند. وقتی به لیست خرید مونتلا نگاهی می‌اندازیم متوجه می‌شویم هواپیمای سابق گرگ‌های رمی و "رئیس" کنونی میلانی ها به دنبال پرکردن جاهای خالی تیمش است.
 
خانه تکانی اصلی در خط دفاع است. موساکیو، کاپیتان چندفصل اخیر ویارئال قرار است همراه با رومانیولی زوج خط دفاع را تشکیل دهد. ریکاردو رودریگز و آندره‌آ کونتی به چپ و راست خط دفاع می روند.
 
فرانک کسیه به همراه لوکاس بیلیا قرار است کمربند میانی را محکم کنند. البته حضور کاپیتان لاتزیو در سن سیرو فعلا بر سر اختلافی ۷ میلیون یورویی به مشکل برخورده است.
 
شاید مهمترین خرید فصل میلانی ها کیتابالده نابغه سنگالی لاتزیو باشد. ستاره ۲۲ ساله ای که رابطه اش با ایگلی تاره شکرآب شده و در آستانه خروج از پایتخت ایتالیاست. چلسی و یوونتوس نیز مشتریان بالده هستند اما رسانه‌های ایتالیایی می گویند او فقط چند قدم با میلان فاصله دارد.
 
روسونری همانند منچستریونایتد و چلسی بر سر آندره‌آ بلوتی و آلوارو موراتا وارد مذاکره با تورینو و رئال مادرید شده اما توانایی رقابت با غول‌های انگلیسی را داشته باشد. به همین دلیل به سراغ کالینیچ فیورنتینا رفته.
 

تنها دل نگرانی مونتلا بابت سنگربان جذاب تیمش است. دونارومای ۱۸ ساله مشتریان پروپاقرصی دارد که حاضرند برای به خدمت گرفتن او دست به جیب شوند. رئال مادرید و  پاریسن ژرمن از گزینه های محتمل هستند.

 

میلان قصد دارد با طرز فکر جدید، خود را به رم و ناپولی نزدیک کند تا بتواند پس از چند سال دوری از لیگ قهرمانان اروپا، دوباره به جذاب ترین تورنمنت باشگاهی جهان بازگردد و تیفوسی‌هایش سرود "این‌ها قهرمانان هستند" را در سن سیرو بشنوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5zxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اهداف جدید میلان در خط حمله