تاریخ انتشار: 1396/03/20 20:26
کد خبر: 204665

هافبک پرسپولیس می رود تا سرباز پرسپولیسی خوشحال بشود!

 انتقال سروش رفیعی به قطر، خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس نبود اما یک نفر را خوشحال کرد.
هافبک پرسپولیس می رود تا سرباز پرسپولیسی خوشحال بشود!
 پیدا شدن یک جای خالی در پرسپولیس، یعنی امید عالیشاه دوباره می‌تواند به این باشگاه برگردد و برای پرسپولیس بازی کند. امید چند ماه قبل، برای سربازی به تراکتورسازی رفت و خانه نشین شد. او امیدوار بود این فصل به عنوان بازیکن آزاد بتواند در تراکتورسازی به میدان برود اما فیفا، اجازه خرید آزاد را هم از تراکتورسازی گرفته و تنها راه باقی مانده برای او، کسری خدمت و بازگشت به پرسپولیس خواهد بود.
شکل جدایی عالیشاه از پرسپولیس، باعث شد برانکو و باشگاه برای بازگشت به او چراغ سبز نشان ندهند اما جدایی سروش، معادله را به نفع عالیشاه تغییر می‌دهد. سیامک نعمتی، به تنهایی نمی‌تواند جای سروش را پر کند و خرید یک هافبک در سطح او از بازار نقل و انتقالات هم کار دشواری است. با بازگشت عالیشاه، پرسپولیسی‌ها بدون هزینه و زحمت اضافه می‌توانند جای خالی سروش را پر کنند و صاحب همان خط هافبکی شوند که دو سال قبل، تیم برانکو را از قعر به بالای جدول آورد.
 
شاید انتقال سروش به قطر، اولین خبر خوب برای عالیشاه در ماه‌های اخیر باشد. بازیکنی که طی چند ماه، پیراهن باشگاهی و ملی را از دست داد و منتظر فرصتی است تا بتواند به سطح اول فوتبال ایران برگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlkwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو جایگزین عالیشاه و نوراللهی را مشخص کرد