تاریخ انتشار: 1396/03/20 22:02
کد خبر: 204644

اسکاتلند 2 - انگلیس 2؛ بالاخره دروازه 3 شیرها باز شد

در دیداری فوق العاده و جذاب در لحظات پایانی، انگلیس در خانه اسکاتلند با نتیجه 2-2 متوقف شد.
اسکاتلند 2 - انگلیس 2؛ بالاخره دروازه 3 شیرها باز شد

سه شیرها برای ادامه روند بسیار خوبی در مقدماتی جام جهانی، باید در خانه اسکاتلند نتیجه خوبی می گرفتند.

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و اگرچه اسکاتلند بیشتر مالک توپ و میدان بود اما نتوانست روی دروازه انگلیس ایجاد کند. اولین موقعیت بازی در دقیقه 18 برای انگلیس ایجاد شد اما همکاری اریک دایر و هری کین منجر به گل نشد.

دقایقی بعد، هری کین فرصت بسیار خوبی به دست آورد اما توپ از مقابل پای وی رد شد و نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در ادامه و با پاس هری کین، آدام لالانا صاحب موقعیت شد اما ضربه او نیز ره به جایی نبرد تا نیمه اول بدون هیچ موقعیت خاصی و ایجاد خطر روی دروازه ها با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، دو تیم حملات نصفه و نیمه ای را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند که هیچ کدام به نتیجه نرسید. در دقیقه 56، رابرتسون از اسکاتلند صاحب موقعیت شد اما ضربه او از فاصله نسبتا دور ره به جایی نبرد.

دقایقی بعد، انگلیس صاحب موقعیت خوبی شد اما سنگربان اسکاتلند واکنش بسیار خوبی دانست. برتراند ارسال خوبی برای هری کین داشت اما ضربه سر او با عکس العمل بسیار خوب گوردون مهار شد تا بازی با تساوی بدون گل پیگیری شود

اما در نهایت حملات انگلیس جواب داد و این تیم در دقیقه 70 به گل رسید. چمبرلین از جناح راست نفوذ بسیار خوبی به مرکز داشت و موفق شد با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه موفق شد قفل دروازه اسکاتلند را گشوده و سه شیرها را با یک گل پیش اندازد.

در دقیقه 75، انگلیس بهترین فرصت را برای زدن گل دوم داشت اما به نتیجه نرسید. با پاس چمبرلین، لالانا صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او از کنار دروازه رد شد تا بازی با همان نتیجه ادامه پیدا کند.

در ادامه، اسکاتلند تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن بازی داشت اما قادر نبود موقعیت خاصی روی دروازه هارت ایجاد کند.

اما بالاخره در دقیقه 88، برای اولین بار دروازه انگلیس باز شد تا بالاخره این تیم نیز در رقابت های مقدماتی جام جهانی نیز باز شده باشد. گریفتس موفق شد با یک ضربه ایستگاهی فوق العاده دروازه هارت را باز کند تا بازی را به تساوی بکشاند.

2 دقیقه بعد، یک بار دیگر گریفتس موفق شد با یک ضربه ایستگاهی دروازه انگلیس را باز کند تا طی 2 دقیقه اسکاتلند از حریف پیش افتد.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 92 توسط هری کین به گل تساوی رسید. با ارسال استرلینگ، هری کین موفق شد با ضربه ای تمام کننده بازی را به تساوی بکشند تا در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w9q8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«ساوت‌گیت» گزینه نهایی هدایت سه شیر‌ها