تاریخ انتشار: 1396/03/21 07:10
کد خبر: 204604

پرسپولیسی ها نیمکت نشین می شوند حتی آقای گل 6 امتیازی!

پرسپولیسی ها نیمکت نشین می شوند حتی آقای گل 6 امتیازی!

تیم ملی امروز دوشنبه مقابل ازبکستان به میدان می‌رود که شاید این آخرین بازی مهم در مسابقات مقدماتی جام جهانی باشد. برای این بازی مثل همیشه 23 نفر در اردوی تیم ملی هستند و برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می‌کنند.

 

در دو بازی قبلی تیم ملی در این رقابت‌ها که فروردین ماه مقابل چین و قطر برگزار شد طارمی و بیرانوند در ترکیب اصلی بودند و به احتمال زیاد باز هم در این مسابقه این مساله تکرار می‌شود. البته شرایط خوب کریم انصاری فرد و ترافیک خط حمله شاید کار طارمی را سخت کند و بعید نیست او را هم روی نیمکت ببینیم. از طرفی ترابی کار را برای وحید امیری سخت کرده و شانس بازی کردن مهره فداکار سرخ‌ها در این مسابقه چندان زیاد نیست. همانطور که سیدجلال به نوعی ذخیره منتظری و پورعلی گنجی شده و گزینه سوم کی‌روش در دفاع میانی است.

 

این وضعیت در مورد محمد انصاری هم مصداق دارد و دو مدافع میانی اصلی پرسپولیس که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند باید از روی نیمکت شاهد بازی رقیبان شان باشند.  حسین ماهینی ششمین بازیکن پرسپولیسی تیم ملی است که او هم نیمکت نشین رضاییان خواهد بود. در عین حال احتمال به میدان رفتن امیری از بین نیمکت نشین‌های پرسپولیسی بیشتر است مگر اینکه مصدومیت یا اخراج مدافعان اصلی باعث به میدان رفتن سیدجلال، انصاری یا ماهینی شود یا کی‌روش با پیش افتادن در لحظات آخر با مدافعان بیشتر دنبال حفظ نتیجه و قطعی کردن صعود باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vln7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیام جدید برانکو برای رامین رضاییان